به گزارش ایرنا، حجت الاسلام صفدر محمدی شامگاه یکشنبه در آئین عزاداری ایام فاطمیه در مصلی تکاب افزود: دشمنان نمی دانند که تحقق ولایت مطلقه فقیه در کشور در ادامه ولایت اهل بیت(ع) است و ولایتمداری بخش جدایی ناپذیر از اعتقادات مردم ایران است.
حجت الاسلام محمدی بیان کرد: پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی با تاسی از سیره اهل بیت (ع ) بدست آمده و این انقلاب با وجود فراز و نشیب ها و سختی ها همچنان پایدار و استوار است.
وی اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) جلوه ای از تحقق وعده الهی و نمادی از ارزش های الهی است.
وی با بیان اینکه روحانیت و حوزه های علمیه همواره مورد حمله و هجمه دشمنان انقلاب بوده است، ادامه داد: حوزه های علمیه نقش اساسی در ترویج آموزه های اسلامی و اعتلای دین در جامعه دارند و از این رو مورد هجمه دشمنان اسلام و انقلاب قرار می گیرند.
حجت الاسلام صفدری افزود: دشمن با تمام قدرت خود برای از بین بردن نهادهای مروج دین در جامعه وارد میدان شده است.
به گزارش ایرنا، همزمان با فرارسیدن ایام شهادت دخت بزرگوار نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س)، اقشار مختلف مردم تکاب با حضور در آئین معنوی در مصلی این شهرستان به مدیحه سرایی و سوگواری پرداختند.
همچنین به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و تقارن آن با ایام فاطمیه، نمایشگاهی از عکس و پوستر با عنوان 'انقلاب فاطمی' با مشارکت طلاب حوزه علمیه رسول اکرم (ص) و با حضور مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی در تکاب گشایش یافت.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irnamahabad @ دریافت کنید.
7514/3093/3072
** خبرنگار: امیر خالق نژاد ** تنظیم: پیمان پاکزاد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.