به گزارش ایرنا، ایرج ثقفی روز شنبه در آئین گلبانگ انقلاب در تکاب با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی و همه جانبه با رهبری و مرجعیت امام (ره) است، افزود: در آستانه 40 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی با اتحاد و انسجام بیشتر برای تحقق اهداف شعارهای محوری استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باید در تمام ارکان نظام منافع ملی را بر منافع گروهی ترجیح دهیم.
وی با بیان اینکه با اتحاد باید زمینه های آسیب پذیری نظام و انقلاب را از بین ببریم، اظهار کرد: ملت ایران با تقدیم هزاران شهید نگذاشتند در انقلاب اسلامی انحراف ایجاد شود و امروز نیز همه باید با انسجام و تاکید بر منافع ملی، مانع از انحراف و دور شدن انقلاب از آرمان های اصلی و شعارهای محوری آن شویم.
وی بیان کرد: شاه کلید استقلال ایران اسلامی، استقلال در تصمیم گیری و تعیین سرنوشت برای ملت ایران است که ارمغان مهم انقلاب اسلامی به شمار می رود.
فرماندار تکاب ادامه داد: دشمنان در طول 39 سال گذشته بارها خواستند با توطئه های مختلف میان آرمان ها و شعارهای انقلاب اسلامی شکاف ایجاد کنند اما اتحاد ملت، رهبری انقلاب و تلاش در مسیر منافع ملی مانع از آن شد و این مسیر امروز نیز باید ادامه یابد تا شکوفایی بیش از پیش کشور محقق شود.
فرماندار تکاب گفت: نباید با قرائت های شخصی، اسلام و انقلاب اسلامی را تشریح و تعریف کنیم و همه مسئولان باید به وظایف اصلی خود عمل کنند و به فکر تحقق منافع ملی باشند.
امام جمعه تکاب نیز در این مراسم با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: نظام جمهوری اسلامی، ظرفیت علمی و فرهنگی کشور را شکوفا کرد.
حجت الاسلام عیسی برادری افزود: امنیت و آرامش کشور از بزرگترین نعمت های انقلاب اسلامی است.
به گزارش ایرنا، زنگ انقلاب امروز/شنبه/همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان تکاب نیز نواخته شد.
امروز همچنین ایستگاه نقاشی کودکان و نوجوانان تکاب با موضوع خلق آثاری از ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن و لحظات پیروزی انقلاب اسلامی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تکاب برگزار شد.
از 12 تا 22 بهمن به نام دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی نامگذاری شده است و در این ایام مبارک همزمان با بهره برداری از طرح‌های عمرانی برنامه مختلفی نیز در شهرها و استان‌های کشور برگزار می‌شود.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/2093
**خبر: امیر خالق نژاد **تنظیم کننده: توحید محمودپور ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.