معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان غربی در مراسم رونمایی کتاب‌های «تارهایی و یادمانده‌های سردشت» طی سخنانی بر انتقال گذشته پر افتخار ایران و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل امروز جامعه تاکید کرد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان غربی امروز شنبه در مراسم رونمایی کتاب‌های «تارهایی و یادمانده های سردشت» طی سخنانی بر انتقال گذشته پر افتخار ایران و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل امروز جامعه تاکید کرد.
  علیرضا رادفر در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از فعالیت های حوزه هنری آذربایجان غربی در زمینه حفظ و نشر تاریخ انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی افزود : امروز یکی از اهداف اصلی دشمنان ایران اسلامی نابود کردن گذشته باشکوه این ملت و جایگزین ساختن آن با تاریخی دروغین در راستای استحاله و از بین بردن ارزش‌های فرهنگی و دینی است تا تاریخ مملکت را نابود سازند.
  رادفر ادامه داد : متاسفانه کشور ما دارای فرهنگ مکتوب ضعیف است و در حالی که بسیاری از کشورها در سطح جهان از کاه برای خود کوه می سازند ، متاسفانه ما بر روی کوه بلند فرهنگی و تاریخ چند هزار ساله نشسته ایم و از بسیاری از آنها بی خبریم .
مراسم رونمایی از کتاب های تارهایی و یادمانده های سردشت به همت حوزه هنری آذربایجان غربی همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز شنبه چهاردهم بهمن ماه در ارومیه برگزار شد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.