به گزارش ایرنا ایرج شجاعی روز شنبه در مراسم زنگ انقلاب در هنرستان امیرکبیر این شهرستان با تاکید بر اینکه کارها با شعار پیش نمی رود، افزود: قدرت و اقتدار ایران، حرف انقلاب را به کرسی می نشاند و این قدرت با ارتقا توان علمی، تقویت می شود.
وی همچنین بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم طاغوت حاصل سال ها تلاش مردم و خون هزاران شهید است و راه این شهدا و آرمان انقلاب باید پاس داشته شود.
وی با اشاره به اینکه هیچ قدرتی توانایی مقابله با اراده مردم را ندارد، اظهار کرد: خواست مردم و رهبری مقتدرانه امام خمینی (ره) شاخص های اصلی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بود.
شجاعی با بیان اینکه استکبار چشم دیدن ایران را ندارد، اضافه کرد: انقلاب اسلامی در تضاد با منافع و سیاست های آمریکا قرار دارد و استکبار جهانی نتوانسته هژمونی خود را به ایران دیکته کند.
کامبیز شاوله، معاون مدیرکل و مدیر اداره آموزش و پرورش مهاباد نیز با تاکید بر ضرورت تحلیل وقایع انقلاب در بین نسل جوان، افزود: بررسی تاریخ و بازگویی درس های گرفته شده از آن می تواند چراغ راهی برای نسل های آینده باشد.
به گزارش ایرنا مسئولان محلی در روز جاری با عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای گمنام و هشت سال دفاع مقدس بار دیگر با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.
آئین نواخته شدن زنگ انقلاب در مهاباد نیز همچون سایر شهرستان های آذربایجان غربی به علت مصادف شدن 12 بهمن ماه با روز پنجشنبه و تعطیلی اغلب مدارس در روز جاری برگزار شد؛ مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
3093/3072
**خبرنگار: پیمان پاکزاد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.