امام جمعه موقت شهرستان میاندوآب گفت: باید در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی کوشا باشیم.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام عادل گل حسینی در خطبه نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به وظایف مردم در مقابل انقلاب اسلامی گفت: باید دنبال اهداف عملی و کاری در جامعه باشیم و باید در جهت حفظ این دستاوردهای انقلاب کوشا بوده و در راه تقویت آنها قدم برداریم.

وی با بیان اینکه  قبل از انقلاب 47% مردم با سواد بودند که این رقم در حال حاضر به 97% رسیده است تصریح کرد: 170 هزار نفر قبل از انقلاب تحصیلات عالیه داشتند و بعد از انقلاب این رقم به بیش از 4 میلیون نفر رسیده است و رشد علمی ما در جهان هم چشمگیر بوده است و توانسته ایم رتبه هفدهم جهان را از لحاظ علمی برای کشورمان بدست آوریم و اینها همه دستاورد های انقلاب است.

امام جمعه موقت میاندوآب عنوان کرد: در حالی که قبل از انقلاب تمام داروهای های ما وارداتی بود بعد از انقلاب 97% داروی مورد نیاز کشور داخل این مرز و بوم تولید می شود و این دستاورد ها موجب شده است مردم ایران احساس هویت و عزت داشته باشند.

حجت الاسلام گل حسینی با بیان اینکه خانه نشینی و دوری از کارو تلاش همنشینی با شیطان است افزود: افراد همیشه باید در حال تلاش و کار باشند و در مسیر سازندگی گام بردارند.

 

 

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.