به گزارش ایرنا، مدیر امور برق میاندوآب روز پنجشنبه در آئین بهره برداری از این طرح ها افزود: برای افتتاح این طرح ها در مجموع 9 میلیارد و 835 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
جمال کاظمی اصل گفت: یکی از این طرح ها روشنایی معابر جاده تربیت (جاده زندان) است که با یک میلیارد و 250 میلیون ریال هزینه و به طول 2 کیلومتر برای ایجاد روشنایی در جاده مذکور و در مدت سه ماه توسط اداره برق میاندوآب اجرا شده است.
وی افزود: این طرح با نصب 54 اصله پایه بتونی، 54 دستگاه چراغ 150 وات با بازوی 1.5 متری، 2 هزار و 200 متر کابل خودنگهدار سه سیمه و 2 دستگاه تابلوی روشنایی اجرا شده است.
کاظمی بیان کرد: تامین برق چاه های کشاورزی روستای گرده رش از توابع بخش مرکزی دیگر طرحی است که برای اجرای آن چهار میلیارد و 427 میلیون ریال هزینه شده است.
وی اضافه کرد: طرح دیگر روشنایی معبر ورودی شهر باروق بوده که به طول یکهزارو 250 متر اجرا شده است.
وی گفت: در این طرح 43 اصله پایه فلزی 10 متری و 56 دستگاه چراغ 150 واتی استفاده شده است.
کاظمی اصل هزینه این طرح را یک میلیارد و 420 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: رفع ضعف ولتاژ شهری و ایجاد شبکه توزیع از دیگر طرح هایی است که در خیابان های مدنی یک و2، عباسپور شهر میاندوآب و خیابان شهداء شهر باروق اجرا شده است.
وی بیان کرد: برای اجرای این طرح ها نیز یک میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه صرف شده است.
مدیر امور توزیع برق میاندوآب اظهار کرد: برای رفع ضعف ولتاژ روستاهای ممدل، گرده رش، چلیک و فسندوز از توابع بخش مرکزی نیز یک میلیارد و 203 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.
***
مرکز نگهداری بیماران روانی در میاندوآب افتتاح شد
همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر، مرکز نگهداری بیماران روانی در میاندوآب با حضور فرماندار و شماری از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.
به گزارش ایرنا، مرکز نگهدای بیماران روانی گل های باغ رحمت 60 نفر ظرفیت دارد و اکنون 46 بیمار از سطح آذربایجان غربی در آن نگهداری می شوند.
علی کریمی، رئیس اداره بهزیستی میاندوآب در این خصوص به ایرنا گفت: در این مرکز 13 نفر شامل پرستار، مراقب، نگهبان و غیره مشغول به فعالیت هستند و برای راه اندازی آن در ساختمان دولتی، یک میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است.
وی افزود: هزینه نگهداری این معلولان در ماه 690 میلیون ریال بوده است که انتظار داریم خیران هم در این راه کمک حال این مجموعه باشند.
رئیس اداره بهزیستی میاندوآب با اشاره به اینکه هشت درصد جمعیت میاندوآب از خدمات بهزیستی بهره می برند، گفت: نزدیک به 21 هزار نفر از مردم میاندوآب از خدمات بهزیستی استفاده می کنند.
به گزارش ایرنا، همزمان با دهه مبارک فجر امسال 97 طرح عمرانی و تولیدی در شهرستان میاندوآب به بهره برداری می رسد که این طرح ها شامل 93 طرح عمرانی بوده که در مجموع برای اجرای آنها 313 میلیارد و 393 میلیون ریال هزینه شده است و چهار طرح تولیدی با 37 میلیارد و 234 میلیون ریال هزینه نیز در این ایام به بهره برداری می رسد و برای 59 نفر زمینه اشتغال فراهم می شود.
شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 277 هزار نفر جمعیت دارد.
9871/3093/3072
** خبرنگار: زین العابدین شیخی ** تنظیم: پیمان پاکزاد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.