فرماندار میاندوآب گفت: مسئولین درقبال توطئه های استکبار هوشیار باشند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، ناصر امیری در آیین افتتاح مرکز نگهداری از معلولان ذهنی گل های باغ رحمت گفت: امروز شاهد آغاز چهلمین بهار انقلاب اسلامی هستیم و طی این سالها همیشه استکبار جهانی در تلاش بوده میان مردم و مسئولان فاصله بیاندازد این در حالیست که خود مردم از ارزش های انقلاب پاسداری می کنند و مسئولان ما هم باید هوشیارتر باشند.

وی با بیان اینکه ما همه مدیون امام خمینی (ره) هستیم چرا که استقلال و آزادی و عزت برای همه ما به ارمغان آورده  است ادامه داد: ما باید راه امام و شهدا را ادامه دهیم تا این انقلاب اسلامی با دستان مقام معظم رهبری به صاحب اصلیش حضرت ولیعصر عج سپرده شود.

امیری گفت: فرماندار میاندوآب در پایان از عوامل بهزیستی میاندوآب و خیران قدردانی کرد که این مرکز نگهداری از بیماران روانی را ایجاد کرده اند.

کریمی رئیس اداره بهزیستی میاندوآب هم گفت:این مرکز با ظرفیت نگهداری از 60 نفر ایجاد شده است که در حال حاضر 46 نفر از سراسر استان در این مرکز نگهداری می شوند و قریب 14 نفر به عنوان پرستار و پرسنل در خدمت این بیماران هستند.

کریمی ادامه داد:برای راه اندازی مجدد این مرکز 120 میلیون تومان برای این ساختمان هزینه شده است و هزینه نگهداری این معلولان در ماه 690 میلیون ریال است که انتظار داریم خیران هم در این راه کمک حال این مجموعه باشند.

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب با اشاره به اینکه 8 درصد جمعیت میاندوآب از خدمات بهزیستی این شهر بهره می برند گفت:قریب 21 هزار نفر از مردم میاندوآب از خدمات بهزیستی استفاده می کنند و امروز خرسندیم که توانسته ایم در خدمت این عزیزان باشیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.