سیدمحمد حسینی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام راحل به میهن در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه با بیان اینکه 12 بهمن آغازگر فصل جدید در تاریخ ایران است، افزود: ما وظیفه داریم در راستای پیام انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل را حفظ کرده و این پرچم را همچنان با قدرت و اتحاد برافراشته نگه داریم.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با وجود تمامی مشکلات و تحریم ها، به جهان صادر و به مظهر استقامت و پایمردی در منطقه تبدیل شده است.
وی با اشاره به اینکه پیشرفت ایران در عرصه های جهانی خشم و عصبانیت استکبار و دشمنان را در پی داشته است، اظهار کرد: این ترقی در عرصه های مختلف موجب خدشه دار شدن چهره منحوس استکبار و کم رنگ شدن قدرت آنها در عرصه های جهانی می شود.
حسینی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آنها آمریکای جنایتکار خواهان تغییر وضعیت این نظام و انقلاب هستند و این نشانه ضعف آنهاست زیرا نمی دانند ملت ایران با استقامت و قدرت بر سر آرمان های خود ایستاده است.
وی اظهار کرد: در مساله گروهک تروریستی داعش دیدیم که جوانان این خاک با ایثار و گذشت خود، قدرت و عظمت جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دادند و این گروه تروریستی را نابود کردند.
دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی افزود: باید همانطور که فرهنگ بسیج و بسیجی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منطقه نفوذ کرده است، فرهنگ انقلابی گری و تفکر انقلابی، ایمان، استقامت و شهادت طلبی فرزندان این خاک به دنیا صادر شود.
وی ادامه داد: مردم باید مطالبات خود را از مسئولان و مدیران نظام بخواهند و مسئولان نیز باید به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اداره کشور عمل کنند زیرا هر بار که به دستورات ایشان عمل می کنیم، در تمامی زمینه ها موفق می شویم.
وی بیان کرد: در صورت پیاده شدن نسخه اقتصاد مقاومتی مبتنی بر ظرفیت های داخلی در جامعه، تمامی مشکلات اقتصادی کشور حل می شود همانطور که در عرصه های دفاعی با تکیه بر دانش بومی به قدرت منطقه ای تبدیل شدیم.
دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با بیان اینکه انسجام و اتحاد مردمی باعث پیروزی ملت ایران است، اظهار کرد: باید این یکپارچگی و انسجام مردمی حفظ شود که این امر بار دیگر با حضور مقتدرانه در راهپیمایی 22 بهمن ثابت خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این مراسم با بیان این که خداوند نیز در قرآن کریم ایام پیروزی حق بر باطل را ایام االله می نامد، گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی نیز به عنوان ایام االله مطرح است چرا که در این دهه بود که مردم با تکیه بر قدرت ایمان و توکل بر خدا، رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کردند و حکومت اسلامی را با رهبری امام خمینی (ره) تشکیل دادند.
وی ادامه داد: باید این ایام را همواره گرامی بداریم زیرا بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حقیقت عمل به دستورات الهی است و این ایام باید زنده نگه داشته شده و به نسل آینده نیز منتقل شود.
به گزارش ایرنا، انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل در 22 بهمن سال 57 خورشیدی به پیروزی رسید و امسال وارد چهلمین سال خود می شود.
به مناسبت این دهه، برنامه های متنوعی توسط دستگاه های مختلف با هدف بازخوانی و تبیین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در سطح استان اجرا می شود.
8135/ 2093
خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.