معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت:  ۳۹عنوان برنامه به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط کمیته نیروهای مسلح برگزارمی شود.

به گزارش ایسنامنطقه آذربایجان غربی سرهنگ جلیل وحیدی درنشست خبری باموضوع تشریح برنامه های کمیته نیروهای مسلح  و بسیج ستاد دهه فجر استان افزود: ۳۹ عنوان بر نامه برای دهه فجر به مناسبت سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درحوزه کمیته نیروهای مسلح وبسیج استان مدنظر گرفته شده و ۲۲عنوان برنامه کلان نیز به ستاد دهه فجر ارسال شده است.

سرهنگ وحیدی به برنامه های که در مساجد و پایگاه های بسیج اجرامی شود اشاره کرد وگفت:بسیج استان نیز در بیش از ۴هزار پایگاه بسیج ومساجد برنامه های خاص دهه فجر را با رویکرد ابلاغ سیاست های جامع ستاد دهه فجر استان برگزار خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان غربی با تاکید به اینکه بیش از یک میلیاردو ۲۰۰میلیون تومان برای افتتاح پروژه های عمرانی در استان هزینه شده است تصریح کرد: تعمیر۱۲باب مسجد در شهرستان های ارومیه،بوکان،شاهین دژ ،شوط،ساخت پل در مهاباد و سلماس،ساخت غسالخانه،آبرسانی به روستاهای سردشت،تکاب وشوط، احداث دوخانه عالم در پلدشت و مرمت وبازسازی جاده در اشنویه ازجمله پروژه های عمرانی است که در دهه فجر دراستان  افتتاح می شود.

وی ادامه داد:امسال برای اولین بار دراستان و شهر ارومیه به صورت ویژه ۱۲بهمن را گرامی خواهیم داشت و علاوه بر رژه موتورسواران نیروهای مسلح برنامه ویژه نیز در مصلاهای سراسر استان برگزار خواهد شد.

سرهنگ وحیدی اظهار کرد: افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی صنایع دستی گوهر تراشی ماکو،پرورش ماهی و تولید پنیر نقده نیز از دیگر برنامه های عمرانی کمیته نیروهای مسلح وبسیج خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بنابه فرمایش مقام معظم رهبری انزوای عمومی، یاس و خواری را ازبین برد و خودباوری را بوجود آورد افزود:نسل جدید مطالعه زیادی ازتاریخ ندارند و باتاریخ انقلاب زیاد آشنانیستند وهمین باعث نفوذ سلطنت طلبان و منافقین و بروز جریان فتنه می شود بنابراین نباید تبیین دستاوردهای انقلاب را به روزهای خاص و دهه فجر اختصاص داد بلکه هرزمان جوانان ونسل جدید انقلاب رابا گذشته و دستاوردهای انقلاب آشناکنیم.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.