به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، اسمعیل کریم زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مورد پروژه‌های افتتاحی دهه فجر استان گفت: ۵۶۸ پروژه عمرانی و صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی با هزینه ۳۹۳ میلیارد ریالی همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: با افتتاح این پروژه‌ها برای ۱۱۱۴ نفر به‌صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: از مجموع ۵۶۸ پروژه، ۵۳۸ پروژه در زمینه مدیریت آب و خاک، ۱۳ پروژه در زمینه امور عشایر، ۶ پروژه در زمینه تولیدات دامی، ۴ پروژه در زمینه صنایع تبدیلی و غذایی و تولیدات گیاهی و ۳ پروژه در زمینه تعاون روستایی خواهند بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها زمینه اشتغال ۱۱۱۴ نفر بصورت مستقیم و ۶۰۳ نفر بصورت غیرمستقیم ایجاد خواهد شد ضمن اینکه بیش از ۱۱هزار خانوار از آن بهره‌مند خواهند شد.

کریم زاده در خصوص اعتبارات تخصیص یافته به پروژه های دریاچه ارومیه تاکید کرد: ۲۱۶ میلیارد تومان اعتبار به پروژه های بخش کشاورزی در حوزه آبریز دریاچه ارومیه در طول ۳ سال اخیر اختصاص داده شده است.

وی در خصوص طلب چغندر کاران از کارخانه های قند استان خاطر نشان کرد: هر چند تاکنون ۶۰ درصد طلب چغندرکاران پرداخت شده ولی با توجه کمبود نقدینگی کارخانجات قند با پیگیری صورت گرفته بدهی چغندرکاران تا آخر اسفندماه پرداخت می شود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 851404
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.