مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در طی پنج روز گذشته قریب به 2 هزار نفر در برف مانده و گرفتار در کولاک در نقاط مختلف آذربایجان غربی امدادرسانی شدند.

حسن محمودی اصل زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی در پی بارش‌های اخیر اظهارکرد: در 5شبانه‌روز گذشته افزون بر یک هزار و 994 نفر برف زده و گرفتار در کولاک در نقاط مختلف آذربایجان غربی امدادرسانی شدند و 96 نفر نیز که در جاده‌ها گرفتارشده بودند اسکان داده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی تصریح کرد: در طی پنج روز گذشته 913 خودرو در جاده‌ها و مسیرهای مختلف مواصلاتی استان که دچار گرفتاری در برف و کولاک بودند به کمک نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر رهایی یافتند.

وی افزود: شهرستان های ارومیه، سلماس، تکاب، اشنویه، نقده، میاندوآب، بوکان و پیرانشهر درگیر برف و کولاک بده اند که امدادگران هلال‌احمر به‌صورت 24 ساعته در این شهرها در وضعیت آماده‌باش قرار داشتند و درحال حاضر نیز آماده امدادرسانی می باشند.

محمودی اصل زاده ضمن اشاره به نیروهای درگیر در عملیات اخیر خاطرنشان کرد: 189 نفر از نیروهای امدادی به همراه 35 خودرو هلال احمر، در بین امدادرسانی به یک هزار و 994 نفر حادثه دیده، دو نفر مصدوم و سه خانم باردار را به بیمارستان ها و مراکز درمانی منتقل کردند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.