رسول جبرئیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در 24 ساعت گذشته کمینه دما در تکاب منفی 21 درجه و بیشینه دمای این شهرستان نیز منفی چهار درجه ثبت شده است.
وی بیان کرد: میزان بارش برف در شهر تکاب 12 سانتیمتر بوده و در مناطق روستایی این شهرستان نیز بیش از 30 سانتیمتر بارش گزارش شده است.
وی ادامه داد: میزان بارندگی در تکاب از ابتدای امسال تاکنون 95.1 میلی متر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 31 درصد کاهش داشته است.
وی با بیان اینکه تکاب در سال های گذشته دمای منفی 30 درجه را تجربه کرده است، اظهار کرد: توده هوای سرد تا پایان هفته در منطقه پایدار خواهد بود.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب نیز با اعلام باز بودن تمام مسیرهای شهری و روستایی این شهرستان گفت: راهداران در 2 روز گذشته تمام محورهای بین شهری و روستایی را باز نگه داشته اند.
کاظم پاشایی افزود: جاده های بین شهری تکاب با وجود بارش برف و کولاک شدید در روزهای جمعه و شنبه گذشته، مسدود نبود و راهداران در هنگام کولاک نیز مسیر را برف روبی می کردند.
وی بیان کرد: در 2 روز گذشته بیش از 300 مسافر و 100 خودرو سواری و باری که در برف و کولاک گرفتار شده بودند با تلاش راهداران و نیروهای امدادی نجات یافتند.
به گزارش ایرنا، همچنین امروز به علت برودت هوا و یخبندان شدید معابر عمومی و خیابان ها تمام مدارس شهری و روستایی تکاب با یک ساعت تاخیر دایر شدند.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/2093
خبر: امیر خالق نژاد ** تنظیم: پیمان پاکزاد ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.