عارف خدرلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه راه های ارتباطی 23 روستا هنوز بسته است، افزود: اکنون هفت گروه راهداری در مسیرهای بخش مرکزی و کوهسار این شهرستان مشغول فعالیت 24 ساعته هستند و راه سایر روستاها نیز تا 48 ساعت آینده بازگشایی می شود.
بخشدار کوهسار میزان بارش برف در مناطق مختلف این بخش را به طور میانگین 50 تا 65 سانتیمتر اعلام کرد و افزود: وزش باد شدید به همراه کولاک باعث کندی روند بازگشایی راه های روستایی شده است.
وی با بیان اینکه هم اکنون تردد وسایل نقلیه در اکثر مسیرهای بخش کوهسار با کندی صورت می گیرد، گفت: پس از بازگشایی همه مسیرهای روستایی از صبح امروز چهار خودروِ نمک پاش در مسیرهای اصلی این بخش به ویژه تازه شهر به سمت کوزه رش و تازه شهر به سمت دلزری اعزام شده است.
خدرلو با اشاره به لغزنده بودن جاده ها و یخبندان در اکثر راه های ارتباطی بخش کوهسار سلماس اظهار کرد: با توجه به نمک پاشی های صورت گرفته، رانندگان برای جلوگیری از هرگونه حوادث باید با احتیاط و همراه با امکانات و تجهیزات زمستانی تردد کنند.
به گزارش ایرنا ، سلماس با 153 روستا و بخش های مرکزی و کوهسار در شمال آذربایجان غربی قرار دارد.
بخش کوهسار شهرستان سلماس نیز دارای 83 روستاست که ساکنان این روستاها در فصل سرما همواره با مشکل بسته شدن راه ارتباطی با مرکز شهرستان مواجه می شوند.
7156/ 2093
** خبر: جمال فرخیان ** تنظیم کننده: توحید محمودپور ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.