حسین متعارفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکهزار و 100 نفر پرستار، بهیار، کارشناس هوشبری، اتاق عمل و فوریت های پزشکی در هفت شهر شمال آذربایجان غربی عضو سازمان نظام پرستاری هستند.
وی با بیان مشکلات جامعه پرستاری شهرهای شمال آذربایجان غربی گفت: تسریع در رسیدگی به وضعیت معیشتی پرستاران با توجه به انباشت مطالبات مالی آنها باید در اولویت کاری مراکز درمانی و بهداشتی قرار گیرد.
وی ادامه داد: حرکت به سمت استانداردهای حرفه ای در بیمارستان های شمال استان به ویژه رعایت نسبت پرستار به تخت در بیمارستان نقش بسزایی در ارتقای کیفی خدمات مراقبتی، افزایش رضایت مردم و مانعی اصلی در جهت عدم فرسایش کاری پرستاران دارد که امیدواریم با همراهی مدیران بخش بهداشت و درمان، مورد توجه قرار گیرد.
رئیس هیات مدیره نظام پرستاری شمال آذربایجان غربی بر رعایت عدالت توزیعی در حوزه حقوق مزایا برای پرستاران تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، سازمان نظام پرستاری در سال 1383 و با اهدافی مانند تلاش برای حفظ حقوق پرستاران و مردم در قبال خدمات پرستاری، کوشش در جهت برقراری، حفظ و حمایت از حقوق مادی، معنوی و صنفی پرستاران، تلاش به منظور ارتقای سطح دانش و مهارت و آموزش حین خدمت پرستاران و کوشش به منظور اجرای صحیح و دقیق مقررات و اخلاق امور پزشکی در بخش پرستاری تشکیل شد.
شهرستان های سلماس، خوی، چالدران، شوط، پلدشت، چایپاره و ماکو شهرستان های شمال آذربایجان غربی را شامل می شود.
7133/2093
خبر: سعید فرجی ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.