سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: در دهه فجر امسال در آذربایجان غربی ۲ هزار عنوان برنامه فرهنگی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا آذربایجان غربی محسن شکرنیا در سخنرانی پیش ازنماز جمعه ارومیه با بیان اینکه امسال  همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر ۳۰ هزار برنامه متنوع در قالب 2 هزار عنوان برنامه فرهنگی در بین جامعه و مردم سراسر این استان اجرا می شود افزود: تمام این برنامه ها با همکاری ۲۸ کمیته در بخش جوانان، دانشجویان، بسیج و آموزش و پرورش و اجرای برنامه هایی در سطح جامعه همراه است تا چهلمین بهار انقلاب پاس داشته شود.

شکرنیا در خصوص برنامه در نظر گرفته شده برای دهه فجر تاکید کرد: نخستین برنامه در دوازدهم بهمن ماه در مصلای ارومیه برگزار می‌شود که روز تجدید با آرمان‌های امام خمینی و مقام معظم رهبری است.

وی افزود: دهه مبارک فجرامسال  با ایام فاطمیه مصادف شده است و باید تلاش شود که در برگزاری مراسمت دهه فجر شأن این ایام  به خوبی حفظ شود.

 وی در خصوص نماز جمعه خاطر نشان کرد: نماز جمعه که قرارگاه فرهنگی هر شهری به شمار می‌رود یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: دشمنان بسیار در تلاش هستند که با نقشه‌های شیطانی خود انقلاب اسلامی ایران را از راه بدر کنند و جوانان در مرکز توجه آنان هستند است ولی جوانان در همه برهه های حساس این را ثابت کرده اند که به هیچ عنوان از آموزه‌های اسلامی و قرآنی دست نمی‌کشند.

شکرنیا در خصوص خواب های که دشمنان نظام جمهوری اسلامی دارند اظهار کرد: خواب تغییر نظام توسط دشمنان ایران اسلامی به‌ویژه دولت‌های آمریکا و اسرائیل تعبیر نخواهد شد چراکه ایران اسلامی از جان‌فشانی ملت شجاع خود برخوردار است.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.