استاندار آذربایجان غربی گفت: دربخش گردشگری استان سرمایه گذاری شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی همزمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی با  مونسان رییس سازمان گردشگری ، صنایع دستی و میراث فرهنگی کشور در محل غرفه گردشگری آذربایجان غربی دیدار و گفت و گو کرد و با اشاره به ظرفیت های ارزشمند استان در بخش های تاریخی ، میراثی و جاذبه های بکر گردشگری گفت: باید در بخش گردشگری استان سرمایه گذاری صورت گیرد.
شهریاری تصریح کرد : امیدوارم با حمایت دولت از محل صندوق توسعه ملی بتوانیم ظرفیت های ارزشمند گردشگری استان را معرفی و زمینه حضور گردشگران داخلی و خارجی بیش از پیش فراهم شود .
مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی نیز در این دیدار ضمن تشکر از تلاش های استاندار آذربایجان غربی در توسعه صنعت گردشگری آذربایجان غربی اظهار کرد : امروز نیاز کشور در بخش گردشگری بیشتر به نرم افزارها جدید و ایده خلاق است .
وی افزود : برای توسعه صنعت گردشگری باید بدنبال افراد خوش فکر و خلاق با ایده های نو باشیم .
مونسان خاطرنشان کرد: آذربایجان غربی با داشتن مناظر بکر ، طبیعت چهار فصل ، آثار تاریخی ارزشمند می تواند به قطب گردشگری کشور تبدیل شود .
معاون رییس جمهور با اشاره به خواهر خواندگی شهرهای خوی و قونیه تصریح کرد : وجود‌مقبره شمس در خوی و مقبره مولانا در قونیه می تواند پتانسیل خوبی برای تبادل گردشگر بین استان آذربایجان غربی با ترکیه باشد .
به گزارش ایسنا: نمایشگاه ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری استان آذربایجان غربی به مدت ۴ روز از سوم تا ششم بهمن ماه جاری درمحل نمایشگاه های دائمی با حضور شهرهای استان در حال برگزاری است .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.