محسن شکرنیا روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر در آذربایجان غربی افزود: انقلاب اسلامی عمر خردمندانه خود را پشت سر گذاشته و قرار است چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان انقلاب موفق عصر در منطقه گرامی داشته شود که این مهم با مشارکت تمام نهادها و وزارتخانه ها صورت می گیرد.
وی به نقش موثر کمیته های اجرایی برنامه های دهه فجر اشاره کرد و گفت: مسئولان کمیته ها بهترین فرصت را برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطوح مختلف در اختیار دارند.
وی با اشاره به زندگی اقوام و پیروان ادیان مختلف در کنار هم در آذربایجان غربی ادامه داد: این زندگی همراه با احترام به یکدیگر که با نگاه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل شده باید به همه مردم دنیا تبیین شود و می توان از فرصت جشن های انقلاب در این راستا بهره برد.
وی تقارن ایام الله دهه فجر با ایام فاطمیه را یادآوری کرد و گفت: مداحانی که پشت تریبون قرار گرفته و مداحی می کنند، از پرداختن به مسائل حاشیه ای و دشمن پسند خودداری کرده و به این مهم توجه داشته باشند که چنین مسائلی بلافاصله توسط شبکه های معاند منعکس شده و زمینه تضعیف نظام و انقلاب را فراهم می کنند.
رئیس ستاد دهه فجر در آذربایجان غربی بر گرامیداشت باشکوه سالروز ورود امام راحل به کشور تاکید کرده و افزود: مراسم سالگرد ورود امام راحل به میهن در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شده و زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور نواخته می شود.
به گزارش ایرنا، جلسه ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حضور نمایندگان و مسئولان دستگاه های اجرایی در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد.
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در 22 بهمن 1357 به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و امسال، چهلمین بهار پیروزی جشن گرفته می شود.
8135/2093
خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.