آموزشگاه خیر ساز 9 کلاسه شادروان مختارتکاور با زیربنای 580 متر مربع در شهرستان خوی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی دومین آموزشگاه 9 کلاسه خیرمدرسه ساز شادروان مختارتکاور با  580 متر مربع زیربنا با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، رئیس اداره فنی حرفه ای و کاردانش استان، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش خوی، معاون  مدیرکل  نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس، مسئولین مجمع خیرین مدرسه ساز و سایر مسئولان شهرستانی به بهره‌ برداری رسید.

در این مراسم  محمدی ایروانلو معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خوی اظهار کرد: چالش جدی آموزش و پرورش در کشور مکان های آموزشی با بافت فرسوده است و شهرستان خوی نیز با توجه به موقعیت جغرافیایی در سطح استان با این چالش مهم درگیر است و امکانات و منابع دولتی جهت رفع این مشکل کافی نبوده و باید تلاش ها جهت جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز در این زمینه انجام شود تا این مشکل و چالش مهم آموزش و پرورش رفع شود.

همچنین در این مراسم محمود شرفی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش خوی با بیان مشخصات فنی این آموزشگاه اظهار کرد: پروژه آموزشگاه 9 کلاسه شادروان مختارتکاور در زیربنایی به مساحت 580  متر مربع و با هزینه بالغ بر 850 میلیون تومان به صورت مشارکتی  ساخته شده است.

وی با اشاره به موضوع کمبود فضای آموزشی در شهرستان خوی گفت : تراکم بالای دانش آموزی به جهت کمبود فضای آموزشی از مشکلات آموزش و پرورش خوی می باشد که امیدواریم با تلاش دست اندرکاران و کمک های خیرین مدرسه ساز شاهد کاهش این مشکلات باشیم.

وی با بیان اینکه همچنان نیازمند توسعه فضاهای آموزشی هستیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال چندین پروژه در آموزش و پرورش شهرستان خوی به افتتاح و بهره برداری رسیده است که امیدواریم شاهد ادامه این روند باشیم.

در ادامه قدیر محمدی رئیس اداره فنی حرفه ای و کاردانش آذربایجان غربی در این آیین گفت: مهمترین و کلیدی ترین نقطه رویکرد آموزش و پرورش ایجاد فضا و شرایط مطلوب برای پرورش دانش آموزان پرسشگر ،خلاق و متعهد به صفات انسانی است.

وی افزود : خیرین با گام نهادن در عرصه مدرسه سازی یاریگر بخش دولتی شدند و اغلب پروژه های مدرسه سازی ما به اهتمام خیرین در حال ساخت است.

همچنین علی آخوندیان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی در مراسم افتتاح این مدرسه گفت: در مهر ماه سال جاری 49 مدرسه در قالب 232 کلاس درس با ارزش بیش از 15 میلیارد تومان در سطح استان تحیل آموزش و پرورش گردیده است و امیدواریم برای دهه مبارکه فجر در استان 14 باب مدرسه در قالب 96 کلاس درس افتتاح و به بهره برداری برسانیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.