مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: با مشکل کمبود پرستار در بیمارستانهای میاندوآب مواجه نیستیم.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، سهراب حیدری در حاشیه مراسمی که به مناسبت روز پرستار در بیمارستان های عباسی و فاطمه زهرا میاندوآب برگزار شد گفت: در یکسال اخیر تغییرات انجام شده،جبران کمبود پرستار را بسیار ملموس کرده است به طوری که تقریبا تعداد پرستار به تخت بیمارستانی دراین شهرستان نزدیک به نرم کشوری شده است.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان هیچ گونه کمبود پرستاری نداریم و در بعضی بخش ها مثل اورژانس حتی تعداد پرستاران ما بالاتر از استاندارد است و وضعیت واقعا رضایت بخش است.

حیدری با تبریک سالروز ولادت بزرگ پرستار دشت کربلا حضرت زینب کبری افزود: به پاس حضور و تلاش های پرستاران است که ما می توانیم خدمات درمانی را به نحو مطلوب به بیماران و مراجعان بیمارستان ارائه کنیم و مفتخریم اعلام کنیم توانمندترین نیروهای حوزه سلامت منطقه در شهرستان میاندوآب مشغول ارائه خدمات هستند.

وی با اشاره به اینکه هفتمین سال فعالیت دانشکده پرستاری میاندوآب را سپری می کنیم ، گفت: در حال حاضر 110 دانشجو در این مرکز مشغول تحصیل هستند و امسال برای سومین بار جشن فارغ التحصیلی این دانشجویان را برگزار خواهیم کرد و الحمدااله فارغ التحصیلان این دانشکده هم از لحاظ علمی و هم از لحاظ فنی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارند که آمار بالای قبولی این فارغ التحصیلان در مقاطع تحصیلی بالاتر موید این حرف است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.