محمدعلی عباسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد برای 113 نفر از مددجویان با دریافت تسهیلات بانکی به میزان 17 میلیارد و 340 میلیون ریال با راه اندازی کارگاه های مختلف و مراکز خدماتی، صنعتی و کشاورزی شغل پایدار ایجاد شده است.
وی با بیان اقدامات کمیته امداد برای توانمند سازی مددجویان اظهار کرد: به 29 نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد، سه میلیارد و 760 میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت کرده که موجب اشتغال زایی برای این افراد شده است.
وی بیان کرد: امسال 765 نفر از مددجویان کمیته امداد تکاب از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند و به عنوان نیروی کار ماهر تربیت شده اند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تکاب با اشاره به تحت حمایت قرار گرفتن 374 فرزند یتیم و دارای سرپرست بیمار توسط 690 نفر از خیران و حامیان ایتام در این شهرستان گفت: امسال بیش از 32 میلیارد و 700 میلیون ریال به عنوان کمک هزینه درمان به یکهزار و 200 نفر از مددجویان کمیته امداد تکاب پرداخت شده است.
عباسی با اشاره به درآمد 2 میلیارد ریالی کمیته امداد تکاب از محل صدقات مردمی اضافه کرد: مردم این شهرستان امسال بیش از پنج میلیارد ریال به عنوان زکات به کمیته امداد پرداخت کردند که برای کمک به معیشت نیازمندان هزینه شده است.
وی با اشاره به مشارکت در زمینه بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت: بر اساس سهمیه تعیین شده، کمیته امداد شهرستان تکاب ساخت چهار واحد مسکونی برای زلزله زدگان استان کرمانشاه را متعهد شده است.
وی افزود: 2 هزار و 226 خانوار تکابی با جمعیت چهار هزار و 500 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره ) هستند که 6 درصد جمعیت شهرستان را شامل می شود.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/3093
خبر: امیر خالق نژاد ** تنظیم: پیمان پاکزاد ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.