رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی گفت: امامزاده سیدبهلول خوی به میزان دو هزار و ۲۰۰ متر مریع توسعه می یابد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، جبرئیل ابراهیم‌پور با اشاره به اینکه در گذشته سازمان اوقاف و امور خیریه با اخذ سند در روستاهای وقفی با مشکلاتی مواجه شده بود اظهار کرد: به همین سبب بین این سازمان و منابع طبیعی تفاهم‌نامه‌ای به امضاء رسید که منجر به مصوبه هیئت وزیران شد.

وی تصریح کرد: براساس این تفاهم نامه، موقوفاتی که حد اختلاف با منابع طبیعی بوده و احیاء شده‌های پیش از سال ۶۵ و حریم‌های آن، در سهم اوقافی قرار یافته و به همین سبب از سال گذشته برای دو هزار و ۳۵۰ هکتار زمین در شهرستان خوی سند مالکیت اخذ شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی افزود: در این رابطه قرارداد روستای ملاجنود آماده صدور سند بوده و روستاهای هندوان، چاوش‌قلی و تازه‌کند نیز تعیین تکلیف شده‌اند.

وی در ادامه از آغاز طرح توسعه امامزاده سیدبهلول در خوی خبر داد و بیان کرد: در این زمینه نیز فرد نیکوکاری به نام غلامحسین احمدپور مدرسه"حجاب"را در حق توسعه امامزاده آزاد کرده تا دو هزار و ۲۰۰ متر به آن اضافه شود.

ابراهیم‌پور اظهار کرد: این فرد خیر و نیکوکار به آموزش و پرورش خوی متعهد شده که در قبال آزادسازی مدرسه حجاب، یک مدرسه ۱۲ کلاسه با ۴۸۰ میلیون تومان هزینه احداث کند.

وی در ادامه از آغاز ثبت نام برای آزمون سراسری حفظ قرآن کریم خبر داد و گفت: ثبت نام برای این آزمون تا ۶ بهمن تمدید شده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.