فرماندار سردشت گفت: اشتغالزایی نیاز به یک نهضت کارآفرینی دارد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی نژاد جهانی در جلسه مشترک ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش شهرستان یک نهضت کارآفرینی در راستای اشتغالزایی را ضروری خواند و گفت: تسهیلاتی که دولت در راستای استغالزایی پرداخت می کند بستری مناسب برای ایجاد شغل است که افراد توانمند و کارافرین باید از این فرصت استفاده بهینه نمایند.

وی اظهار کرد: قدرت های برتر اقتصادی یک نقطه مشترک دارند و آن جمعیت زیاداست اما جمعیت زیاد زمانی می تواند موفق عمل کند که  بتواند تولید کننده باشد و ثروت را برای جامعه ایجاد نماید .

 وی با بیان اینکه هدفمندی موثرترین گام برای کسب موفقیت است افزود: وقتی هدف و مسیر حرکت مشخص نباشد تلاش های انسان بی ثمر و راه به جایی نخواهد برد.

جهانی تاکید کرد: برای توانمند سازی افراد جویای کار مهارت آموزی عامل موثری است که می توان از این طریق کارآفرینی را بیشتر تقویت کرد.

فرماندار سردشت همچنین به برگزاری جشنواره ورزش همگانی در سردشت اشاره و گفت:  این جشنواره در هشت رشته و دوبخش انفرادی و تیمی با شعار ( همه برنده ایم ) به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه فجر و با هدف توسعه و تعمیم ورزش هگانی ، حضور حداکثری افراد جامعه در فعالیت های ورزشی ، ارتقاء سطح سلامت عموم ، تشویق و ترغیب جامعه به  ورزش و ایجاد شور و نشاط برگزار خواهد شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.