سرپرست فرمانداری شهرستان شوط گفت: رعایت حقوق شهروندی باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حسن عبدالهی اصل در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی شهرستان شوط تصریح کرد: رعایت حقوق شهروندی باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود و همه آحاد جامعه باید خود را ملزم به رعایت حقوق شهروندی بدانند و مسئولان نیز باید صیانت از حقوق شهروندی را باید در دستور کار خود قرار دهند .

وی در ادامه افزود: حقوق شهروندی مجموعه امتیازاتی است که هر شهروند به اعتبار موقعیت شهروندی خود دارا است و به عبارت دیگرحقوق شهروندی امتیازات مربوط به شهروندان است که مردم یک جامعه براساس قوانین مربوط به آن در یک جامعه زندگی می کنند .

وی گفت: منشور حقوق شهروندی باید به صورت کامل و مفهومی برای تمامی کارمندان دستگاههای اجرایی تبیین شود تا بتوانیم در تمامی حوزه ها در راستای تکریم ارباب رجوع و احقاق حقوق شهروندی گام برداریم.

سرپرست فرمانداری شهرستان شوط تاکید کرد:دستگاههای اجرایی شهرستان شوط جهت تسهیل در امر ارتباط با مشتریان و مراجعان خود نسبت به راه اندازی برنامه خدمات رسانی و اطلاع رسانی از طرق مختلف اقدام نمایند.

وی گفت: با راه اندازی میز خدمت در دستگاه های اجرایی خدمات به صورت حضوری و الکترونیکی به ارباب رجوع ارائه می شود، فرهنگسازی شده و برای مردم به منظور ترویج دریافت خدمات مورد نیاز از طریق میز خدمت در دستگاه های اجرایی باید مورد توجه باشد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.