ایرج شجاعی روز شنبه در حاشیه جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان مهاباد اظهار کرد: این زمین ورزشی با هدف ارتقای ورزش همگانی و افزایش ضریب سلامت جامعه ساخته می شود.
وی با تاکید بر همکاری مسئولان در اجرای هرچه بهتر المپیاد ورزش های همگانی در مهاباد گفت: دستگاه های مختلف سالن های زیر نظر خود را در این مدت در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار دهند.
رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد نیز در حاشیه این جلسه به خبرنگار ایرنا گفت: اولین المپیاد سراسری ورزش همگانی با هدف ایجاد نشاط، شادابی و حضور حداکثری مردم در برنامه ها و فضاهای ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان برگزار می شود.
قرنی مصطفی پور افزود: این المپیاد در 10 رشته ورزشی با شعار 'همه برنده ایم' از 19 تا 26 بهمن ماه با شرکت تیم های ورزشی از سراسر کشور در سطح شهرستان برگزار می شود و شرکت در آن محدودیت سنی نداشته و برای عموم شهروندان آزاد است.
وی بیان کرد: شرکت کنندگان در این همایش بزرگ ورزشی در رشته های پنالتی هدفمند، طناب کشی، دارت، داژبال، طناب زنی، بسکتبال و والیبال سه نفره، روپایی و 2 بازی محلی هفت سنگ و لی لی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد همچنین با اشاره به تعیین محل ساخت خانه جوان مهاباد گفت: این خانه در منطقه 'پشت تب' مهاباد ساخته می شود.
شهرستان مهاباد دارای 9 هزار ورزشکار در قالب 43 هیات، 70 باشگاه خصوصی و 20 باشگاه دولتی است.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
3093/2093
خبر: پیمان پاکزاد ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.