به گزارش ایرنا، ناصر امیری روز یکشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: این طرح ها شامل 93 طرح عمرانی است که در مجموع برای اجرای آنها 313 میلیارد و 393 میلیون ریال هزینه شده است.
وی ادامه داد: چهار طرح تولیدی با 37 میلیارد و 234 میلیون ریال هزینه نیز در این ایام به بهره برداری می رسد و برای 59 نفر زمینه اشتغال فراهم می شود.
امیری بیان کرد: همزمان در ایام دهه فجر عملیات اجرائی چهار طرح با پیش بینی سرمایه گذاری بالغ بر 14 میلیارد و 820 میلیون ریال در میاندوآب آغاز می شود.

** افتتاح نخستین صندوق حمایت از کشاورزی آذربایجان غربی در میاندوآب
فرماندار میاندوآب گفت: نخستین صندوق شهرستانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی آذربایجان غربی در میاندوآب راه اندازی شد.
به گفته امیری این صندوق با سهم 51 درصدی مردم تشکیل شده است تا رشد کیفی و کمی سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی این شهرستان تقویت شود.

** عملیات اجرایی طرح مدیریت پسماند میاندآب به زودی آغاز می شود
فرماندار میاندوآب با اشاره به اتمام مطالعه طرح مدیریت پسماند میاندوآب، گفت: عملیات اجرایی این طرح و انتقال آن به محل جدید به زودی آغاز می شود و باید شهرداری و شورای اسلامی شهر در این رابطه جدیت به خرج دهند.
امیری بیان کرد: طرح ساماندهی زرینه رود نیز به پیمانکار واگذار شده است تا حاشیه این رودخانه به تفرجگاه و منطقه گردشگری تبدیل شود.

** مجموع کمک های میاندوآب به زلزله زدگان کرمانشاه به 4.1 میلیارد ریال می رسد
فرماندار میاندوآب گفت: در صورت برآورد کمک های غیرنقدی بخشداری ها، جمع کمک های ارسالی به مناطق زلزله زده از این شهرستان به بیش از چهار میلیارد و 105 میلیون ریال می رسد
امیری اظهار کرد: بیش از 501 میلیارد و 53 میلیون ریال کمک های غیرنقدی، 776 میلیون ریال کمک های نقدی، 10 هزار و 656 تخته پتو، 28 هزار و 434 سایر اقلام در قالب کاروان های مختلف از میاندوآب به مناطق زلزله زده ارسال شد.
امیری همچنین افزود: 45 کامیون و وانت نیسان از کمک های مردمی نیز در بخش مرکزی به صورت خودجوش به کرمانشاه ارسال شد.
به گزارش ایرنا در دهه فجر سال گذشته 247 طرح عمرانی و خدماتی شامل 168 طرح عمرانی و 79 طرح تولیدی، خدماتی و صنعتی در میاندوآب به بهره برداری رسیده بود؛ برای اجرای طرح های عمرانی میاندوآب 202 میلیارد و 369 میلیون ریال و برای طرح های خدماتی و صنعتی 400 میلیارد و 555 میلیون ریال اعتبار هزینه شده بود.
9871/3093/3072
** خبرنگار: زین العابدین شیخی ** تنظیم کننده: پیمان پاکزاد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.