حبیب اله شیوخی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهروندان و رانندگان خودروها و وسایل نقلیه از تردد شبانه در محورهای تکاب - شاهین دژ، تکاب - بیجار، تکاب - دوراهی ایرانخواه و محور تخت سلیمان خودداری کنند.
وی بیان کرد: کولاک شدید در گردنه مائین بلاغ در محور تکاب - شاهین دژ و محور تخت سلیمان تکاب موجب کاهش دید و لغزندگی جاده شده است.
وی با بیان اینکه رانندگان خودروها هشدارهای راهنمایی و رانندگی را جدی بگیرند، اظهار کرد: بارش شدید برف و کولاک شهرستان تکاب را فراگرفته و شهروندان برای جلوگیری از سوانح رانندگی و گرفتار شدن در جاده های برفی از تردد غیر ضروری در محورها خودداری کنند.
وی اضافه کرد: با توجه به سخت گذر بودن بسیاری از محورهای روستایی تکاب، ساکنان مناطق روستایی نیز تا پایان بارش برف و مساعد شدن شرایط جوی، شبانه در محورها تردد نکرده و در صورت لزوم حتما از خودروهای مسافربری عمومی استفاده کنند.
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب ادامه داد: راهداران اداره راهداری و حمل و نقل عمومی تکاب در محورهای مواصلاتی بین شهری تکاب مستقر شده و مشغول بازگشایی مسیر و نمک پاشی جاده ها هستند.
شیوخی اضافه کرد: نیروهای پلیس راه و نیروهای امداد جاده ای نیز برای خدمات رسانی به مسافران و خودروها در محور های مواصلاتی تکاب از جمله تکاب- شاهین دژ و تکاب - بیجار مستقر شده اند.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی در منطقه ای سردسیر و کوهستانی واقع شده است.
7514/2093
خبر: امیر خالق نژاد ** تنظیم: پیمان پاکزاد ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.