رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب از ثبت ۹ وقف جدید در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت‌‌الاسلام مقصود محمودی اظهار کرد: از آغاز سال جاری ۹ وقف جدید در میاندوآب به ارزش بیش از ۴ میلیارد تومان به ثبت شده است.

وی ادامه داد: این موقوفات در حوزه‌های زمین‌های زراعتی، مسکن، ساخت و توسعه حسینیه‌ها، ساخت بیمارستان برای بیماران صعب‌العلاج و سرطانی و همچنین ساخت مدرسه برای کودکان و دانش آموزان یتیم است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب با اشاره به تعداد موقوفات این شهرستان در بازه مشابه زمانی سال گذشته، تصریح کرد: با همت مدیران و مسئولان و فرهنگ‌سازی های مستمر، ثبت موقوفات میاندوآب نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیر داشته است.

وی با اشاره به تبدیل اسناد دفترچه ای به اسناد تک برگی عنوان کرد: ۸۰ سند دفترچه‌ای در سال جاری در میاندوآب تبدیل به اسناد تک‌برگی شده است.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: از آغاز سال جاری نزدیک به 2 هزار هکتار زمین موقوفه تصرفی به ارزش ریالی بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در میاندوآب شناسایی و باز پس گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: تمام تلاش مدیران و مسئولان اوقاف و امور خیریه میاندوآب شناسایی و بازپس گیری تمام اراضی و ابنیه موقوفه و همچنین شناسایی و ثبت موقوفات مجهول‌الشرایط این شهرستان است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.