امام جمعه ماکو بر لزوم مدیریت فضای مجازی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام ایوب رنجبری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو با تاکید بر ضرورت بهره‌مندی مؤثر از فضای مجازی گفت: مردم باید هوشیارانه از فضای مجازی استفاده کنند چرا که با گسترش فضای مجازی و ورود تمامی افراد چه دوست و چه دشمن، این فضا می تواند هم تبدیل به فرصت شود و هم تبدیل به تهدید که مدیریت این فضا در اختیار خودمان است.

وی در ادامه بر کارکردهای فضای مجازی در دنیای امروزه و نقش فضای مجازی در کشورمان اشاره کرد و گفت: فضای مجازی یک فرصت است که در آن باید به ترویج و توسعه امورات خود،کشورمان و شکوفایی هرچه بیشتر آن بپردازیم و از هتک حرمت سایرین پرهیز شود.

امام جمعه ماکو در ادامه نماز جمعه را قرارگاه فرهنگی دانست و خواستار بسترسازی هرچه بیشتر برای حضور مردم در نماز جمعه شد.

وی در ادامه محتویات خطبه‌های نماز جمعه را مطابق با نیاز جامعه دانست و افزود: نماز جمعه سنگر حفاظت از اهداف انقلاب و تریبون آزاد واقعیات و رخدادهای جامعه است.

امام جمعه ماکو بزرگترین سرمایه و دستاورد کشور ایران را اعتماد عمومی مردم ذکر کرد و گفت: متاسفانه بعضی مسئولین دست به سیاه نمایی یکدیگر و زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب می زنند که این زمینه ترویج ناامیدی و یاس مردم می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ایوب رنجبری در ارزیابی بازدیدهای اخیر خود از روستاهای شهرستان ماکو تصریح کرد: طی بازدیدهایی که از روستاهای توابع شهرهای ماکو و بازرگان داشتیم وضعیت مردم رو به رشد است و مردم ساکن در روستاها، با تلاش و کوشش خود نباید بگذارند تا دشمنان از آنها سوء استفاده کنند.

وی ضمن تسلیت به خانواده های جان باختگان دریادلان، در تشریح اجر اخروی شهیدان دریانور از دیدگاه قرآن کریم  گفت: هر کس که در جهت حفظ و حراست دریایی و در صدد تامین معیشت زندگی خود حرکت کنند و در پایان به شهادت برسد اجر و کرامت دوشهید بروی تحقق می گیرد.

امام جمعه ماکو گفت: دشمن از این رویداد نیز سوء استفاده کرد و در صدد برعکس جلوه دادن این حادثه بود که با دروغ سر هم کردن درصدد بود روابط بین دو کشور ایران و چین را سست جلوه دهد.

 

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.