شهریار نوبخت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه بازیکنان از 30 دی سال جاری به مدت 6 روز در سالن کلاهدوز تهران حضور دارند، افزود: این اردو جهت آمادگی برای حضور در مسابقات آسیایی جوانان و نوجوانان که اسفند سال جاری در دبی برگزار می شود، در حال برگزاری است.
وی افزود: 15 نفر به این اردو دعوت شده است که اسامی 'فریما باباپور' در بخش جوانان، 'مبینا بافراست' و 'سما کشی آده' در بخش نوجوانان نیز به عنوان نمایندگان آذربایجان غربی در میان آنان وجود دارد.
وی با اشاره به نتایج رقابت های انتخابی تیم ملی آقایان در اسلحه فلوره، گفت: هادی رضوی نیا و حسین شجاع زاده به ترتیب توانستند به عنوان نفر دوم و چهارم این رقابت ها انتخاب شوند و شانس حضور در رقابت های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی را کسب کنند.
به گزارش ایرنا هیات شمشیربازی آذربایجان غربی یکی از هیات های فعال و موفق آذربایجان غربی است که با تاسیس خانه شمشیربازی در محل ورزشگاه تختی ارومیه، فعالیت چشمگیری در راستای جذب و تربیت علاقه مندان این رشته دارد.
این هیات فعالیت خود را از سال 1382 در استان آغاز کرده و حضور قهرمانانی همچون طاهر عاشوری، حجت حکیمیان، سکینه نوری، الهه قهرمانی، فریما باباپور، رضا محمودپور و سعید رمضانی در ترکیب تیم های ملی و کسب مدال های متعدد کشوری، بین المللی و آسیایی از موفقیت های ورزشکاران ملی پوش این هیات نوپاست.
از نوجوانان آینده دار این رشته در آذربایجان غربی می توان به هادی رضوی نیا و حسین شجاع زاده در اسلحه فلوره و امین خیردوست در اسلحه سابر اشاره کرد.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.