با حضور مردم و مسئولین شهردارجدید فیرورق معرفی شد .
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سیف الله مطلبی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی در جلسه معارفه شهردار جدید شهر فیرورق با اشاره به تلاش های دولت برای توسعه شهرها اظهار کرد : با وجود تنگناها دولت اقدامات و تلاش های گسترده ای برای توسعه و آبادانی مناطق داشته است .
وی بابیان اینکه باید شهرداری ها بتوانند در آمد پایدار ایجاد کنند تصریح کرد : در حال حاضر ۴۰ درصد از درآمدهای شهرداری از محل کمک دولت است .
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی افزود: شهرداری ها برای افزایش در آمد مجبورند به مردم فشار بیاورند و اگر کمک دولت نبود درب اکثر شهرداری ها بسته می شد .
مطلبی شهر گردشگری فیرورق را بعنوان بهشت گردشگری کشور دانست و گفت : فیرورق از دیرباز به شهر گردشگران و باغ شهر معروف است و مناظر و چشم اندازهای آن چشم گردشگران را خیره می کند .
وی درآمد سرانه هر نفر درشهر فیرورق را  ۷۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت : شهر فیرورق در این زمینه از شهرهای خوب کشور است .
حاجی حسینلو نایب رییس شورای اسلامی شهر فیرورق نیز در این مراسم با اشاره به مشکلات عدیده شهر فیرورق گفت : شهر فیرورق مدت ۵۱ سال است که به شهر تبدیل شده که متاسفانه نتوانسته آنطور که شایسته اش بود پیشرفت کند .
وی فرسوده بودن مدارس ، نبود درمانگاه شبانه روزی و ورزشگاه نیمه کاره ، بلااستفاده بودن آب رودخانه الند ، مشکل جدی آب و آسفالت نشدن باقی مانده جاده خوی -فیرورق را از مشکلاتی عنوان کرد که فیرورق با آن دست و پنجه نرم می کند .
حاجی حسینلو تصریح کرد : از مسئولین در خواست دارم برای بالفعل کردن ظرفیت های ارزشمند شهر فیرورق همکاری های لازم را بکنند .
در پایان مراسم ارزنلو بعنوان شهردار جدید فیرورق با حکم استاندار آذربایجان غربی انتخاب شد و از زحمات سرپرست قبلی شهرداری تجلیل بعمل آمد .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.