به گزارش ایرنا، ایرج ثقفی عصر روز یکشنبه در جلسه کارگروه تخصصی آرد و نان شهرستان تکاب افزود: میزان توزیع آرد یارانه ای سبوس دار و مغذی بین نانوایی های تکاب نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.
وی بیان کرد: اکنون 98 واحد نانوایی در شهرستان تکاب با آرد یارانه ای فعالیت می کنند که در همه آنها نان سبوس دار مغذی سالم و بهداشتی با ارزش غذایی مطلوب پخت و عرضه می شود و شهروندان از این لحاظ نگرانی نداشته باشند.
فرماندار تکاب همچنین با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت بر نانوایی ها و کنترل کیفی طبخ و عرضه نان گفت: با نانوایی ها و واحدهای صنفی متخلف عرضه کننده شیرینی و سایر مواد غذایی که با عرضه نان و محصولات غیر بهداشتی، سلامت مردم را به خطر می اندازند به شدت برخورد خواهد شد.
ثقفی ادامه داد: شبکه بهداشت و درمان، اداره صنعت معدن و تجارت و سایر نهادهای مربوطه نظارت خود در زمینه کیفیت نان، رعایت مسائل بهداشتی در نانوایی ها به ویژه نانوایی های آزاد پز و چگونگی عرضه نان سبوس دار بهداشتی را افزایش دهند.
وی با اشاره به معرفی نانوایی های متخلف به مراجع قضایی بیان کرد: نانوایی های آزاد پز نیز به طور حتم از آرد مناسب و بهداشتی استفاده کرده و درصورت عرضه نان سبوس دار نکات کیفی این نوع نان را لحاظ و نان با کیفیت طبخ و عرضه کنند.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/2093
خبر: امیر خالق نژاد** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.