رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: دومین واحد تولیدی ترانسفورماتورهای روغنی کشور در ماکو با سرمایه 150 میلیارد تومان در حال احداث است.

به گزارش ایسنا منطقه  آذربایجان غربی، جعفرصادق اسکندری در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از واحد تولیدی نیروترانسفورماتورصبا تولید کننده انواع ترانسفورماتورهای توزیع روغنی که یکی از بزرگترین پروژه های تولیدی منطقه آزاد ماکو و دومین تولید کننده این محصول در سطح کشور بوده است افزود: این پروژه با سرمایه‌گذاری حدود 150 میلیارد تومان در دست احداث است.

وی تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 80 هزار متر مربع و اشتغال زایی برای 400 نفر به صورت مستقیم در دست احداث بوده که مقرر شد موضوعات رفع موانع تولید و تامین اعتبار پروژه مطرح و حمایت های لازم به منظور اعطای تسهیلات و اعتبار در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان انجام شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به بازدید خویش از واحد تولیدی کابی آلیاژ ماکو نیز بیان کرد: این پروژه با سرمایه گذاری خارجی تولید کننده فروسیلیس و فرومنگنز است که تولید سالانه واحد یاد شده 33 هزار تن بوده و برای 130 نفر اشتغال مستقیم ایجاد است.

وی اظهار کرد: در بازدید اخیر، موانع تولید این واحد تولیدی که اهم آن تامین مواد اولیه ای که تاکنون از خارج از کشور تامین می شد و متحمل هزینه های بالایی بوده بررسی و مقرر شد در زمینه واگذاری معدن و رفع مشکلات حال حاضر اقداماتی صورت گیرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.