حجت الاسلام سید مهدی قریشی درخطبه های نماز جمعه این هفته افزود: مبارزه سخت نسبت به مبارزه نرم کمتر شده و دشمنان تمام سرمایه و امکانات خود را در جهت تبلیغ و گسترش افکارشان بسیج کرده اندتا اعتقادات و ارزش های مسلمانان و ملت ایران را از بین ببرند وسعی دارند اهداف شومشان را از طریق ایجاد جاذبه های کاذب در فضای مجازی عملیاتی کنند.

وی ادامه داد: دشمن از طریق فضای مجازی، مبانی اعتقادی و اخلاقی ما را هدف گرفته لذا باید جوانان خود را در برابر آسیب های شبکه های مجازی آگاه کنیم.

امام جمعه ارومیه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار مردم به مناسبت سالروز قیام تاریخی مردم قم در ۱۹ دی ۱۳۵۶ افزود:نبرد ملت با ضد ملت است، نبرد ایران با ضد ایران است، نبرد اسلام با ضد اسلام است؛ این ادامه داشته، البته بعد از این هم خواهد بود و مسئولان باید با تکیه بر نیروهای داخلی، حربه تحریم را از دست دشمن غیرقابل اعتماد خارج کنند.

ایشان در ادامه با بیان اینکه باید بین مطالبات به‌حق مردم و حرکات وحشیانه تفکیک قائل شد خاطرنشان کردند: مسئولان به لطف خدا مشغول کار هستند و همه باید به دولت کمک کنند اما دولتی ها هم مراقب باشند حاشیه سازی نکنند و ضمن خودداری از بیان حرفهای غیرلازم، دو دستگی بوجود نیاورند و تلاش کنند وحدت و ایمان و همت ملت را مورد استفاده صحیح قرار دهند.

وی با تاکید براینکه ناسزاگفتن در خانواده شایسته مسلمانان نیست گفت: شایسته است که مسلمان مؤدب باشد و در زبان و اعمال خود از کلمات رکیک استفاده نکرده و مرتکب اعمال و رفتار ناپسند نشود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 835997
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.