باشگاه شهرداری ارومیه طبق آراء فدراسیون جهانی والیبال در پرونده مالی خود نسبت به مربی و بازیکن خارجی خود محکوم شد.

به گزارش ایلنا، باشگاه ورزشی شهرداری ارومیه باید مبلغ 32 هزار یورو به همراه 500 فرانک سوئیس به آندره پوزی پرداخت کند.

شهرداری ارومیه موظف است این مبلغ را قبل از 9 فوریه 2018 (20 بهمن‌ماه) تسویه کند، در غیر این‌صورت از 10 فوریه 2018 فدراسیون جهانی والیبال اجازه هیچ نقل و انتقال بین‌المللی را به این باشگاه نمی‌دهد و تا وقتی این بدهی‌ها پرداخت نشود این شرایط حاکم خواهد بود.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال و طبق تصمیمی که گرفته شده علاوه بر این جرائم، احتمال دارد در آینده در صورت مفتوح بودن پرونده محرومیت‌های سنگین‌تری از سوی مسئولان جهانی برای این باشگاه و والیبال ایران گرفته شود.

ضمن اینکه این رای به فدراسیون ایران اعلام شده و طرفین به مدت 14 روز زمان دارند تا درخواست تجدیدنظر کنند. برای درخواست تجدیدنظر کافی است به قانون 8 قوانین فدراسیون جهانی والیبال توجه شود. ضمن اینکه طبق قانون 20/10/1 مبلغی هم باید بابت این کار پرداخت شود.»

این اتفاق در حالی رخ داد که روز گذشته هم یکی از بازیکنان خارجی مدنظر مسئولان تیم شهرداری ارومیه مصاحبه‌ای را علیه این باشگاه و والیبال ایران انجام داده بود.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید شهرداری ارومیه و مسئولانش از خواب زمستانی برمی‌خیزند یا ترجیح می‌دهند همچنان بدون توجه به این مسائل به مسیر خود ادامه دهند؛ مسیری که احتمال دارد به تعلیق فدراسیون ایران هم منجر شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.