تیم فوتبال شهرداری بندرعباس به روند پیروزی‌های خود در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور ادامه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در چارچوب هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 14 امروز، تیم شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خلیج‌فارس میزبان تیم شهرداری ارومیه بود.

در جدول رده‌بندی گروه دوم نماینده بندرعباس با 32 امتیاز صدرنشین و نماینده ارومیه هم با 9 امتیاز در انتهای جدول جای گرفت.

بازی رفت دو تیم با تساوی 1 به 1 به پایان رسیده بود و شاگردان نیکبخت در تیم شهردارى بندرعباس در بازى برگشت به‌دنبال این بودند که سه امتیاز دیگر به جمع امتیازات خود اضافه کنند.

شهردارى بندرعباس با یک ترکیب متفاوت پا به این مسابقه گذاشته بود و نارنجى‌پوشان که حریف قعر جدولى خودشان را دست کم گرفته بودند با بى‌دقتى موقیت‌هاى نیمه نخست را از دست دادند تا تیم سفیدپوشان شهردارى ارومیه با گرفتن یک مساوى  به رختکن بروند.

در نیمه دوم  شهردارى بندرعباس بازى را هجومى شروع کرد اما روى یک غافلگیرى در دقیقه ٥٨ دروازه‌اش باز شد و بعد از این گل نارنجى‌پوشان به خودشان آمدند و بعد از این که چند موقعیت را از دست دادند در دقیقه ٧٣ على اسلامى گل مساوى را به ثمر رساند.

بازیکنان هرمزگانى که نمى‌خواستند نتیجه بازى رفت تکرار شود فشار حملات خود را بیشتر کردند و موفق شدند در دقیقه ٨٥ توسط هادى دهقانى به گل دوم دست پیدا کند.

در وقت‌هاى باقى مانده نیز شهردارى به خوبى بازى را مدیریت کرد تا سه امتیاز  این بازى را از آن خودش کند.

شهردارى با این پیروزى ٣٥ امتیازى شد و در صدر جدول رده‌بندى گروه دوم باقى ماند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.