مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: 1/3 مددجویان استان ساکن مناطق مرزی هستند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی عزیز سهندی در دومین جلسه کمیته همیاری وتشکل های مردمی ستاد دهه فجر آذربایجان غربی با بیان اینکه بیشتر افراد که باکمیته امداد سرکار دارند از مناطق محروم و مرزی هستند تصریح کرد: تقریبا یک سوم مددجویان استان از مناطق مرزی هستند.

وی با بیان اینکه ما در منطقه ای زندگی می کنیم که گروهک های ضد انقلاب می تواند سریع برروی اقشار ضعیف جامعه اثر بگذارد افزود: باید جامعه هدف خود را برای مقابله با دشمنی آماده کنیم تا بصیرت افزایی و گفتمان انقلابی راتقویت کرده و مشکلات جامعه راحل کنیم.

وی با بیان اینکه  سازمان های دولتی در ارائه گزارش کار باید صادقانه عمل کنند تصریح کرد:  سازمان های دولتی در ارائه گزارش به مردم لنگ می زنند و باید صادقانه بامردم رفتارکنند و مشکلات وکارهای انجام شده را اعلام کنند.

سهندی بااشاره به مقابله ۴۰ساله انقلاب با دشمنان افزود: کشور ما در هفته گذشته با فتنه ای روبرو شد که حساب شده بود و هزینه زیادی برای کشور به بارآورد بخاطر همین باید دهه فجر امسال را پرشکوه تو از سال گذشته برگزار کنیم.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی درخصوص اقداماتی که کمیته امداد در دهه فجر انجام خواهد داد تصریح کرد: دهه فجر امسال توسط کمیته امداد استان در مجموع ۲هزار و ۵۰ برنامه اجرا می شود که شامل تحویل  ۳۰۱واحدمسکونی مددجویی شهری و روستایی با اعتبار ۷میلیارد تومان، تجلیل از ۲هزارو 500 خانواده خودکفای مددجو دراستان، دیدار با۴۴۰خانواده شهید و تهیه ۲۹۰جهیزیه برای نوعروسان استان است.

وی ادامه داد: همچنین کمیته امداد از 44 خانواده  در قالب طرح مفتاح الجنه دیدار می کند و بسته های غذایی را در اختیار این خانواده ها قرارخواهد داد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به افزایش ساکنین مناطق محروم استان  به 1.5 میلیون نف، به لزوم افزایش خدمات دهی به خانواده های نیازمند تاکید کرد و گفت: در این راستا نقش رسانه ها و فضای مجازی بسیار موثر بوده  و می توان ازآن برای توسعهاهداف  انقلاب و انتقال پیام انقلاب به دنیا و جوانان استفاده کرد.

وی در ادامه به رویکرد کمیته همیاری و تشکل های مردمی اشاره کرد و گفت:هدف از اجرای برنامه ها،حضور خود محرومین و نقش مردم کم برخوردار همگام با آرمان های نظام ،آشنایی آنها با دستاوردهای نظام ،و باز کردن بستر حضور افراد در مراسمات ملی و دینی است.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.