دبیر حزب اتحاد ملت آذربایجان غربی گفت: در حزب اتحاد ملت؛ تنها بر روی سیاست تمرکز نخواهیم کرد و مسائل اجتماعی، فرهنگی، محیط زیستی و... مورد تاکید قرار خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، نشست روسای حوز‌ه‌های حزب اتحاد ملت ایران اسلامی منطقه آذربایجان غربی، روز گذشته در ارومیه برگزار شد.

در این نشست اسماعیل میرزایی رئیس حزب اتحاد ملت منطقه آذربایجان غربی گفت: پروانه فعالیت حزب در اسفند سال گذشته از سوی وزارت کشور صادر شد و پس از آن نیز تلاش شد تا شاخه های استانی و شهرستانی نیز فعالیت خود را آغاز کنند.

وی گفت: در چند سال گذشته دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی در سال 94 و انتخابات ریاست جمهوری در سال 96  را پشت سر گذاشته‌ایم که با تلاش‌های صورت گرفته 8 نماینده لیست امید از آذربایجان‌غربی به مجلس شورای اسلامی راه یافت و بعد از آن نیز در انتخابات ریاست جمهوری آقای روحانی مجددا از مردم رای اعتماد گرفت.

میرزایی تصریح کرد: این موفقیت‌ها با تلاش‌های اعضای حزب اتحاد ملت در کنار سایر فعالین اصلاح طلب میسر شده است.

به گفته رئیس حزب اتحاد ملت آذربایجان غربی، این کارهای بزرگ انجام شد اما اصلاح‌طلبان به تناسب کارهای بزرگی که انجام دادند در ساختار دولت نقش پررنگی ندارند. به‌رغم همه اینها امیدواریم که دولت بتواند به وعده‌های خود عمل کند.

میرزایی افزود: در حزب اتحاد ملت؛ تنها بر روی سیاست تمرکز نخواهیم کرد و مسائل اجتماعی، فرهنگی، محیط زیستی و... مورد تاکید قرار خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.