عزیز سهندی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اعطای این تسهیلات فرصت اشتغال 2 هزار و 588 نفر از مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی در سال جاری فراهم شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به این آمار، با متوسط 180 میلیون ریال تسهیلات برای مددجویان کمیته امداد در آذربایجان غربی این افراد صاحب شغل و توانمند می شوند.
وی اظهار کرد: بیشترین طرح های اجراشده در سال جاری با استفاده از تسهیلات اشتغالزا مربوط به رشته های خدماتی بود به طوری که در این حوزه بیش از یک هزار و 200 نفر صاحب شغل شده اند .
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با بیان اینکه پس از پرداخت تسهیلات برای نظارت بر استفاده درست از این وام ها، 36 ناظر فنی به طور مستمر از طرح های اجرایی بازدید می کنند، گفت: در سال جاری بیش از 18 هزار مورد بازدید در این خصوص صورت گرفته است.
به گزارش ایرنا، کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی بیش از 140 هزار نفر تحت پوشش طرح های حمایتی خود در استان دارد و سالانه افزون بر پنج هزار نفر توانمند می شوند.
پس از توانمندی، کمک های مالی به این افراد به حداقل می رسد ولی کمک های مشاوره ای و حمایتی دیگر تا توانمندی کامل ادامه می یابد.
8137/3214/3072 ** خبر: سیده فاطمه سجادی **تنظیم کننده: شاهین سپهراد **انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.