به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، حسام شیرازه‌محبت دربرنامه ساغلیق در این خصوص گفت : ابتدا لازم می دانم از همکاران بیمارستان سید الشهدا (ع) تشکر و قدر دانی کنم که به خوبی مراقبت های لازم صورت گرفته است و همچنین تشکر ویژه ای از اصحاب رسانه دارم که با اطلاع رسانی به موقع خود ما را متوجه شرایط عرفان عزیز کردند.

وی افزود : دیشب که بنده از این موضوع با خبر شدیم محضر جناب آقای استاندار گزارش دادم و ایشان دستورات لازم رو در رابطه با این موضوع دادند که هر چه سریعتر یک عیادتی از آقا عرفان داشته باشیم ایشان همچنین قول مساعد دادند که هر کمکی که در توان ما باشد در این خصوص انجام می دهیم .

شیرازه محبت اضافه کرد : وقتی به این بیمارستان مراجعه کردیم و موضوع بررسی شد ، متوجه شدیم که بیماری عرفان بیماری بسیار سختی است که لازم است دو پیوند قلب و ریه همزمان صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در خصوص بحث های مالی ما در کنار این خانواده هستیم و آقای استاندار دستورات لازم رو در این خصوص صادر کرده اند و پرونده پزشکی بیمار نیز برای بررسی به تهران ارسال می شود تا پزشکان با هم در ارتباط باشند و هم همفکری نمایند و اگر نیاز باشد بیمار به تهران اعزام می گردد .

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی در پایان گفت: از تمامی همشهریان عزیز تشکر و قدردانی می کنم که کمپینی تشکیل دادند مخصوصا فرهنگیان عزیز در این راستا پیش قدم بودند و این کمپین برای کمک به عرفان عزیز قدم های بسیار خوبی برداشته شده و ما نیز در کنار این دوستان هستیم که انشالله هرچه زودتر شاهد بهبودی این کودک باشیم.

گفتنی است عرفان گلشن دچار بیماری افزایش فشار شریان ریوی و کاردیومیوپاتی اتساعی است .

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی، برخی از شبکه های اجتماعی مشکل عرفان را یک مشکل مالی مطرح می کنند که بخاطر مشکل مالی خانواده قادر به درمان وی نیستند در حالی که بیماری عرفان یک بیماری صعب العلاج می باشد که اقدام درمانی سختی بصورت پیوند همزمان قلب و ریه را در پی دارد نه اینکه بخاطر مسائل مالی امکان درمان نیست .

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 826269
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.