امام جمعه ارومیه گفت: بصیرت مردم فتنه 88 را خاموش کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلم سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه با اشاره به بصیرت مردم در خاموش کردن فتنه 88 اظهار کرد: 9 دی روزی بود که مردم با اطاعت از فرمایشات معظم له بپا خواستند و با تظاهرات میلیونی اتش فتنه را در نطفه خفه کردند.

وی با بیان اینکه در فتنه 88 دشمنان با توطئه خود از طریق اجیر کردن افرادی در داخل کشور چندین ماه اوضاع کشور را به اشوب کشاندند تصریح کرد: دشمنان با آتش زدن پرچم عزاداری امم حسین و حمله به عزاداران به صراحت نشان دادند که از اصل دین و دیانت فاصله بسیار دارند.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به سالروز گرامیداشت حماسه 9 دی تصریح کرد: بر همه بخصوص مسئولین وظیفه شرعی است که در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی شرکت کنند.

وی گفت: بصیرت مسئله بسیار مهمی است  چرا که هرزمان در طول تاریخ مردم بصیرت داشتند به ظفر رسیدند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه چنانچه دقت نشود بصیرت نسل اینده را دشمنان از دستشان می گیرند افزود: دشمنان درصدند خوب و بد را جایگزین هم کرده و به جوانان معرفی کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان درصدد هستند که مردم را از نظام ناامید کنند اظهار کرد: باید در مقابل مشکلات با تمام توان ایستادگی کرد وبه لطف الهی بصیرت مردمی و خون شهدا نظام را برپا نگه می دارد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اهمیت توجه به خانواده و ضرورت فراهم کردن زمینه شاد نگه داشتن اهل خانه گفت: همه اعضای خانواده باید با اعمال و رفتارخود باعث ایجاد شادی و خوشحالی در بین اعضای خانواده را فراهم کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.