مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت:۹دی همه جناح بندی های سیاسی راکنار زد.

به گزارش ایسنامنطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام محمد داداش زاده در دومین همایش ادبی شکوه بصیرت که در کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد افزود:با سخنرانی و روشنگری های دقیق رهبری مردم در ۹دی جناح بندی ها را کنار زدند و با آگاهی وبصیرت مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کردند.

حجت الاسلام داداش زاده به تشکیل انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) از سال۴۲زمینه تشکیل حکومت اسلامی راشروع کرد و درسال۵۷ به نتیجه رسیدو حکومتی ۱۰۰درصد اسلامی تشکیل داد و اگر بعدها فتنه به وجود آمد نتیجه کم کاری عوامل اجرایی کشور است.

وی بااشاره به اینکه تداوم انقلاب بسیارحائز اهمیت است تصریح کرد: جریان فتنه سال ها برنامه ریزی شده بود ودر سال۸۸آشکار شد پس ماباید همیشه آماده مقابله با فتنه باشیم چون دشمن همیشه آماده بوده و به هرشکلی درصدد ایجاد فتنه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اظهار کرد: اگر رهبری راهبردی ومفید معظم له نبود حتی امکان داشت ما هم راه راگم می کردیم و ۹دی هیچ وقت خلق نمی شد.

وی درخصوص نقش ادبا و نویسندگان گفت: شعرا،ادباوعلما لازم است باقلم هنری خود حماسه ۹دی وفتنه را بصورت داستان وشعر بنویسند تابرای آیندگان روشن شود که مردم در ۹دی چه کردند تا این حماسه ی خودجوش درتاریخ کشور ماندگار شده و الگوی کشورهای دیگر شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.