احسان مهدیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موضوع این فیلم ها آئین های سنتی منطقه، روابط اجتماعی و همچنین مسائل اجتماعی روز بوده است.
وی اضافه کرد: فیلم های سارا و سورا به کارگردانی 'وحید معصومی'، نان اثر 'علی دستوان گشایش'، رسیدن اثر 'محمد رضا میناپور'، ژیوار به کارگردانی 'بهنام درویش' و رها اثر 'مهدیه طوسی'، 'در کنار من' و 'خاطرات گلی من' اثر زانیار محمدی نکو، 'لایو' به کارگردانی پدرام حبیب پیران، سس/صدا/ اثر ارتوران نجفی، 'آرا' به کارگردانی یوسف کارگر و 'لجن' اثر رضا امن زاده تولیدات این انجمن را تشکیل می دهند.
به گزارش ایرنا، انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی در شهرستان های ارومیه و مهاباد دارای دفتر بوده و یک نمایندگی آن در بوکان دایر است.
انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی 25 جایزه را در سال های 94 و 95 در بیش از 70 جشنواره بین المللی فیلم و عکس برای این استان به ارمغان آورده است.
آموزش و تولید فیلم های کوتاه هنرجویی و حرفه ای، عکاسی و نمایش فیلم های تاثیرگذار در طول سال در قالب برنامه 'پاتوق فیلم' یا 'سینمای آینده' از فعالیت های مهم انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی است.
7129/2093 ** خبر: توحید محمودپور ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.