** دومین کلیسای تاریخی جهان در ارومیه میزبان دیرینه جشن میلاد مسیح(ع)
آئین مربوط به میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) موسوم به 'عشای ربانی' از دیرباز و همزمان با 25 دسامبر /4 دی/ در کلیسای تاریخی ننه مریم ارومیه به عنوان دومین کلیسای جهان پس از 'بیت لحم' برگزار می شود و آشوریان ارومیه سنت دیرینه نیایش و احترام به مقام شامخ آن حضرت را به جا می آورند.

** 35 هکتار از منطقه حفاظت شده نوروزلو در میاندوآب طعمه حریق شده است
رئیس اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب گفت: بر اثر آتش سوزی شامگاه روز گذشته در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو، حدود 16 هکتار در منطقه آیدیشه و 19 هکتار از نیزارهای روستای مشیرآباد طعمه حریق شده است.

** آئین عشای ربانی میلاد مسیح (ع) در ارومیه برگزار شد
آئین عشای ربانی میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) همزمان با 25 دسامبر /4 دی/ با حضور کشیش کلیسای شرق آشور در کلیسای ننه مریم ارومیه برگزار شد.

** دوازدهمین اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی در ارومیه آغاز شد
سرپرست اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ مردان کشور و دبیر هیات قایقرانی آذربایجان غربی گفت: دوازدهمین اردوی آماده سازی تیم ملی قایقرانی در بخش روئینگ بزرگسالان با حضور 6 ورزشکار از امروز/دوشنبه/ به مدت 14 روز در ارومیه آغاز شد.

** کشف 1.4 میلیارد ریال کالای قاچاق در خوی
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: یک میلیارد و 400 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان خوی کشف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

** معاون استاندار آذربایجان غربی: مسیحیان در جنگ و انقلاب به خوبی درخشیدند
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: مسیحیان در انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی بخوبی درخشیدند و وجود 100 شهید از جامعه مسیحی گواه روشنی بر این ادعاست.

8135/ 2093 **خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.