امام جمعه موقت شهرستان ماکو گفت: عدالت اقتصادی و معیشتی باید در منطقه آزاد ماکو رعایت شود.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام قاسم اسمعیل زاده درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو به موقعیت استراتژیک منطقه آزاد ماکو در کشور و منطقه اشاره کرد و افزود: قدرت خرید مردم در شهر ماکو با نام گرفتن این شهر به منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو بسیار کمتر شده است.
وی در ادامه افزود: مردم گرفتار در بحث معیشت هستند که تنها راه چاره رعایت عدالت و انصاف اقتصادی در منطقه آزاد ماکو است.
وی خطاب به مسئولین شهرستانی و منطقه‌ای افزود: مسئولین منطقه‌ای و شهرستانی باید دخل و خرج خود را به ملاء عام و به صورت شفاف ارائه دهند.
امام جمعه موقت ماکو بر دستاوردها و اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران مخصوصاً در شهرستان ماکو اشاره کرد و گفت: نباید تعداد اندکی از افراد با کارهای نادرست خود نظام را در دید مردم بدنام جلوه دهند.
وی در ادامه به بحث های اجتماعی و فرهنگی از جمله طلاق، استفاده از مشروبات الکلی و مواد مخدر اشاره کرد و گفت: آمار این حوزه روایت خوبی ندارد و باید این نوع موارد از ریشه پیگیری و ردیابی شده تا تبدیل به تهدید نشوند.
حجت الاسلام اسمعیل زاده در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک ولادت حضرت عیسی (ع)، به تحریف شدن تاریخ مسیحیت بر دستان بدخواهان این مذهب تاکید کرد و افزود: این تحریف ها در نتیجه زمینه را برای دچارشدن این جامعه به بی فرهنگی دینی و عدم وجود امنیت آیینی سبب شد که به دنبال آن فحشا و دوری از اصل دین در دنیای مسیحیت پایه‌گذاری شد.
امام جمعه موقت شهرستان ماکو بر خصوصیات اخلاقی و دینی حضرت مریم اشاره کرد و افزود: قرآن که سندی در دست بشر از حقانیت اسلام ناب محمدی است، در آن نیز به حضرت مسیح و رستاخیزی آن اشاره شده است.
وی در ادامه بر جنایات ایادی استکبار در دنیای امروزی اشاره کرد و بر لزوم بازیچه قرار نگرفتن دنیای مسیحیت در توطئه های آنها متذکر شد.
وی ۹ دی را نقطه عطف تاریخ انقلاب دانست و گفت: تا زمانی که همگام با نظام در جهت پیشبرد اهداف انقلاب همپا با انقلاب باشیم حتماً راه سعادت را پیموده ایم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.