به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، ادامه رکود در بخش مسکن باعث دامن زدن به مشکلات مالی شهرداری‌های سراسر کشور شده که شهرداری ارومیه نیز از این قاعده مستثنی نیست و باعث وقوع بحران در بخش مالی آن شده است.

چند صباحی است پرداختی حقوق کارکنان شهرداری ارومیه نیز دچار مشکل شده که این اتفاق دیروز باعث اعتراض یکی از پاکبانان این نهاد شده است.

این پاکبان شهرداری ارومیه در بنر اعتراضی خود با انتقاد از شهردار ارومیه، اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس بابت بی‌توجهی به این موضوع خواستار رسیدگی و پرداخت حقوق معوق خود و همکارانش شده است.

جوابیه شهردار ارومیه

محمد حضرت‌پور شهردار ارومیه با انتشار پیامی اینستاگرامی از مشکلات بوجود آمده عذرخواهی و قول پرداخت معوقات را داد:

متن پیام شهردار ارومیه به شرح زیر است:

دل نوشته ای با همشهریانم
مدتی است که دیگر دلم نمیخندد، آنچه بر لبانم جاری است خنده نیست وظیفه ایست سنگین در برابر دوستان جان و چه بسا دوستان به ظاهر دوست..
دفاع از حق، مقدس و یادآور فرهنگ عاشورایی است، از اولین روز حضورم به عنوان خادم شما مردم شریف در مجموعه مدیریت شهری عمده ترین هدفم را ارتقاء جایگاه شغلی و معیشتی همکاران زحمت کش این مجموعه بنا نهادم و بدون کوچکترین پنهان کاری و بی پرده، شما همشهریان عزیزم را در هر مقطعی در جریان تمامی فعالیتهای خادمانتان، از افتتاح پروژه های متعدد شهری، عمرانی، فرهنگی و جشنواره ها گرفته تا سرمایه گذاران جذب شده برای شکوفایی این خاک قرار دادم و با هم در طی این مسیر ناهموار سعی کردیم شهرمان را زیباتر و مجهزتر نماییم، در فعالیتهای خیرخواهانه باهم بوده و همدیگر را یاری نمودیم که به حمداله با حمایتهای شما باز هم خواهیم توانست.
همشهریان عزیزم اتحاد عامل اصلی پیشرفت است بعضی اشخاص که دوستدار توسعه این خاک و دیارمان نیستند سعی میکنند خدمتگذاری خادمان شما را زیر سوال ببرند؛
امروز من هم مثل شما با دیدن فرزند زحمت کش این خانواده بزرگ با نوشته ای در دست مقابل ساختمان شهرداری، دلم از بد عهدی روزگار رنجید، کاش این فرزند زحمتکشم قبل از این اقدام کمی تامل میکرد و تحت تاثیر قرار نمیگرفت و یا یکبار قبل از آن به ما مراجعه و مشکلش را مطرح می نمود. در طی چند روز اخیر اعلام کردیم که پرداخت بدهی ۲ ماهه همکاران زحمت کش خود را از روز شنبه شروع خواهیم نمود.
به جهت مشکلات مالی پیش آمده طی ۲ سال اخیر که نه صرفا شهرداری ارومیه بلکه عمده شهرداری های کشور را گریبان گیر کرده بارها پیشنهاداتی جهت حذف اضافه کاری پرسنل مطرح شد، که مخالفت نموده و رد کردم که اگر چنین نبود امروز موردی مبنی بر حقوق معوقه نداشتیم.
در آخر از شما همشهریان و همکاران فهیم و‌ عزیزم درخواست میکنم تحت تاثیر بعضی جریانات و اشخاص سیاسی که خیر خواه این شهر نیستند قرار نگیریم و اجازه ندهیم خللی در روند توسعه و پیشرفت ارومیه ی عزیز مان وارد شود، قطعا با کمک هم و یاری خداوند متعال از سد مشکلات عبور خواهیم کرد.
محمد حضرت پور طلاتپه
خادم شما در مجموعه مدیریت شهری ارومیه

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 819586
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.