محمدمهدی شهریاری روز چهارشنبه در همایش فرماندهان پاسگاه و کلانتری های انتظامی آذربایجان غربی که با شعار پلیس، جامعه ایمانی، امنیت همگانی برگزار شد، افزود: توسعه اقتصادی نیز از جمله مهمترین عوامل رفع بیکاری و مشکلات اجتماعی در هر جامعه ای به شمار می رود.
وی اضافه کرد: در صورتی که رشد اقتصادی خوبی وجود داشته باشد، آمار جرم نیز کاهش می یابد که این امر از جمله مهمترین اهداف اجرای برنامه های نیروی انتظامی است.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: با تعامل بسیار خوبی که با ادارات و دستگاههای اجرایی استان به ویژه اصحاب رسانه داریم، در سال 1395، انتظامی این استان به عنوان دومین دستگاه در کسب رضایت مردم بود.
سردار ناصر اصلانی افزود: امسال مبارزه با سرقت، مواد مخدر و کاهش تصادفات در اولویت اصلی و مهم این نیرو بوده و با روحیه جهادی تمامی کارکنان انتظامی با همکاری و مشارکت مردم در این حوزه ها بسیار موفق بوده ایم.
وی اضافه کرد: در هشت ماه امسال بیش از 13 تن انواع مواد مخدر در این استان توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است.
وی اظهار کرد: در این رابطه 58 باند مواد مخدر شناسایی و متلاشی شده است.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در مجموع سرقت در این استان یک درصد کاهش یافته و در سرقت مغازه با 50 درصد و سرقت منزل با 10 درصد کاهش روبرو هستیم.
سردار اصلانی افزود: کاهش سه درصدی تصادفات و 14 درصدی تلفات سوانح رانندگی نیز از جمله نتایج اجرای برنامه های نیروی انتظامی و همراهی مردم در آذربایجان غربی است.
وی بیان کرد: امسال ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده نیز 874 میلیارد ریال بوده که 229 درصد افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: 87 درصد پرونده های جرایم سایبری نیز کشف شده است.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.
6009/2093 ** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.