استاندار آذربایجان غربی گفت: امنیت، رکن اساسی آرامش، پیشرفت و توسعه اقتصادی هر جامعه ای است.

به گزارش ایسنا محمدمهدی شهریاری در همایش کوپ (فرماندهان پاسگاه و کلانتری های سطح استان) که با حضور مسئولین استانی و کشوری صبح امروز 29 آذر در محل مجتمع فرهنگی امام علی(ع) برگزار شد با بیان اینکه مهم ترین وظیفه نیروی انتظامی تأمین امنیت و آسایش روانی وفکری مردم است افزود: امنیت اصلی ترین مؤلفه در پیشرفت و توسعه هر کشوری است.

شهریای با بیان اینکه امروز به دلیل مشکلات و محدودیت در منابع مالی به جذب بیش ار 50 میلیارد دلار سرمایه خارجی در سطح استان و کشور نیازمند هستیم گفت: امروز مهم ترین دغدغه سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در کشور و به تبع آن آذربایجان غربی، موضوع امنیت است.

استاندار آذربایجان غربی آمار بالای بیکاری را منشاء اصلی تخلفات و جرایم دانست و خاطرنشان کرد: دولت باید با رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان زمینه کاهش جرایم در زمینه های مختلف به ویژه قاچاق کالا و دزدی را فراهم سازد.

وی با اشاره به نقش پررنگ پلیس در زندگی اجتماعی مردم، با بیان اینکه نیروی انتظامی باید همراه مردم و در کنار آن ها باشد خاطرنشان کرد: پلیس باید در عین حضور بارز و همه جانبه در جامعه از امنیتی شدن فضای جامعه جلوگیری کند تا مردم احساس آرامش بیشتری در جامعه داشته باشند.

استاندار آذربایجان غربی ضمن قدردانی از فعالیت های فرماندهی نیروی انتظامی در کشف جرایم مختلف، افزایش میزان کشف جرایم را نشانگر افزایش میزان تخلفات در استان دانست و گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل هرچه بیشتر دولت و نیروی انتظامی شاهد کاهش میزان جرایم و تخلفات در استان باشیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.