سردار منتظر المهدی گفت: امروز معاونت اجتماعی بعنوان چشم دیدبان پلیس و پل ارتباطی بین مردم و پلیس بوده و یک محبوبیت بسیار خوبی در بین مردم کشور دارد.

به گزارش‌ایلنا از ارومیه، سردار منتظر المهدی در مراسم همایش روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: امروز فضای مجازی جامعه را وارد نسل ششم جنگ ها کرده است.

المهدی ادامه داد: در واقع نسل پنجم جنگ‌ها با سلاح های اتمی شروع شد اما امروز نسل ششم جنگ ها با شروع شناخت فرایندهای ذهنی و تولید قدرت نرم آغاز شد.

وی افزود: رفتار ما از ضمیر ناخودآگاه ما نشات می‌گیرد که آن نیز از دوران کودکی و نوجوانی شکل می‌گیرد. اگر بخواهیم یک کار فرهنگی بکنیم باید بریم سراغ محیط هایی که فرد در این دوران پرورش می یابد یعنی مدرسه و خانواده. امروز نباید مهد کودک ها را فراموش کرد باید توجه ویژه ای در حوزه های اجتماعی به این محیط ها داشته باشیم .

سخنگو ناجا بیان کرد: امروز 80 درصد بخش‌های پلیسی دنیا مربوط به بخش‌ها و اموراجتماعی است و در حال‌حاضر پلیس ما هم، چنین گامی را برداشته و با شتاب بیشتری به این سو پیش می‌رود . امروز معاونت اجتماعی بعنوان چشم دیدبان پلیس و پل ارتباطی بین مردم و پلیس بوده و یک محبوبیت بسیار خوبی در بین مردم کشور دارد.

ایستگاه خانواده و مدارس بویژه مدارس ابتدایی مهم ترین هدف برای اقدامات آموزشی و فرهنگی معاونت اجتماعی است که نتایج بسیار مطلوبی را در عرصه های فرهنگی و اجتماعی به بار خواهد داشت .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.