به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‎‌غربی،امروز و در سکوت محض خبری و در غیاب مسئولین ارشد استانی و وزارتی و نمایندگان، اردشیر سید سیاح معاون سابق آموزش متوسطه استان به عنوان سرپرست اداره کل اموزش و پرورش آذربایجان‌غربی معرفی شد.

در این مراسم، فریدون سید مصطفوی با اشاره به وجود ۱۶۰۰ بازنشسته در بین فرهنگیان استان گفت: طی این مدت، که بیش از ۱۰۰۰ نفر از بازنشستگان میل به ادامه انجام وظیفه داشتند و بنده نیز طبق اصول اخلاقی به موقع اعلام بازنشستگی کردم تا اخلاقیات رعایت شود.

سیدسیاح سرپرست جدید اداره کل نیز گفت: افتخار ما شاخصی بنام صلاحیت های حرفه ای نیروی انسانی است که جزو ۵ استان برتر هستیم.

پیش از این قرار بود نهم آذرماه مراسم معارفه صمدی به‌عنوان مدیرکل جدید آموزش‌وپرورش استان برگزار شود که به یکباره و شامگاه هشتم آذرماه این مراسم لغو شد و در مراسم امروز هیچ یک از نمایندگان استان، استاندار آذربایجان‌غربی و حتی مسئولی از وزارت آموزش و پرورش حضور نداشتند.

گفتنی است، آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های ضعیف در بخش آموزشی کشور است طوری که وجود صدها مدرسه کانکسی در سراسر استان نشان از عقب‌ماندگی محض شاخص آموزشی این منطقه در کشور دارد و به نظر می رسد با ورود استاندار جدید و تغییر مدیرکل شاهد رشد این شاخص شویم که متاسفانه رخ دادن اتفاقات پشت پرده و دخالت های برخی مانع از این انتصاب شد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 816516
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.