ایرج ثقفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام اینکه این شهرستان 230 تاکسی شهری و روستایی دارد، افزود: 164 دستگاه تاکسی در خود شهر تکاب فعالیت می کنند که صاحبان 114 تاکسی برای نوسازی خودروهای خود ثبت نام کرده اند.
فرماندار تکاب همچنین با اشاره به ثبت نام 65 نفر برای خرید خودروی جدید و فعالیت در ناوگان حمل و نقل روستایی، اضافه کرد: طی سال آتی 32 دستگاه خودروی جدید سمند وارد ناوگان حمل و نقل روستایی تکاب و به عنوان خودروی مسافربری در محورهای روستایی فعالیت خواهد کرد.
ثقفی با بیان اینکه اکنون ناوگان حمل و نقل عمومی تکاب در حال نوسازی است، ادامه داد: اداره راهداری و حمل و نقل عمومی تکاب در زمینه ثبت نام و جذب تسهیلات نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی رتبه نخست آذربایجان غربی را داراست.
وی با بیان اینکه سقف تسهیلات برای خرید و نوسازی خودروهای سواری مسافربری 280 میلیون ریال است، افزود: ثبت نام برای دریافت این تسهیلات توسط رانندگان محورهای روستایی از طریق اداره راهداری و حمل و نقل عمومی و صندوق کار آفرینی امید تا پایان سال جاری ادامه دارد.
وی با تاکید بر اینکه از سال آینده فعالیت خودروهای مسافربری فرسوده شخصی در محورهای روستایی ممنوع می شود، گفت: متقاضیان تا پایان امسال فرصت دارند با دریافت تسهیلات نوسازی، با خودروهای جدید در این محورها فعالیت کنند.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت حدود 230 تاکسی شهری و روستایی دارد.
این شهرستان در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7514/3214/3072
خبرنگار: امیر خالق نژاد** تنظیم کننده: شاهین سپهراد** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.